BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du mod på at afprøve dine færdigheder inden for offentlig revision i et af statens største maskinrum? Brænder du for at kunne gøre en forskel, hvor du kan bidrage direkte til løsninger af komplekse problemstillinger? Så er det dig, vi søger i Koncernrevision.
Om stillingen
Koncernrevision består af 13 dygtige og engagerede medarbejdere med forskellige uddannelsesbaggrunde, der arbejder inden for områderne økonomi, regnskab, risikostyring og intern kontrol. Vi er en del af afdelingen for Koncernstyring i Skatteministeriets departement, hvor vi bidrager til departementets tilsyn med de enkelte styrelser i Skatteministeriets koncern.
Som medarbejder i Koncernrevision vil du få en bred opgaveportefølje med selvstændige opgaver, som vi aftaler sammen med dig. Du vil indgå i teams og have daglig sparring med dine dygtige og engagerede kollegaer i kontoret.
Dine opgaver vil bl.a. være at:
- gennemføre revisioner og undersøgelser af styrelsernes opgaveløsning indenfor risikostyring, regnskabsforvaltning, økonomistyring samt interne kontroller.
- indgå i vores pre-audit opgaver, hvor formålet er at vurdere styrelsernes revisionsparathed indenfor udvalgte områder.
- vejlede styrelserne i, hvordan de bliver revisionsparate.
- rådgive og assistere i løsningen af forskelligartede problemstillinger indenfor vores kompetenceområder.
Om dig
Du har en relevant videregående samfundsvidenskabelig uddannelse fx Cand.scient.pol., Cand.polit., Cand.scient.adm. eller lignende uddannelse. Du har erfaring disciplinerne indenfor offentlig revision - finansiel revision, juridisk kritisk revision og forvaltningsrevision eller blot nogle af dem.
Vi lægger vægt på, at du:
- er analytisk og struktureret.
- sætter en ære i at levere god kvalitet i dine opgaver.
- har gode formidlingsevner såvel skriftlige som mundtlige.
- kan arbejde med flere opgaver ad gangen og bevare overblikket.
- arbejder selvstændigt, men er samtidig en teamplayer.
Arbejd tæt på det, der tæller
I Skatteministeriet arbejder vi tæt på de politiske processer på et område med stor bevågenhed og mange interessenter. Vi bruger alle vores kræfter på at løse en afgørende opgave på en ordentlig måde samtidig med, at vi sætter retning og skaber løsninger for Skatteforvaltningen.
Vi er et fagligt og ambitiøst departement med ca. 300 ansatte, hvor vi dagligt løser udfordrende opgaver på tværs af discipliner. Vi ved, at den gode løsning opstår i samspillet mellem fagligheder. Derfor dyrker vi en stærk faglig samarbejdskultur, hvor der også er plads til det sociale.
Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning med CV og eksamensbevis via linket ”Søg stillingen” senest mandag den 12. juni 2023. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte kontorchef Malene Sau Lan Leung på e-mail msl@skm.dk / tlf. 72 37 86 12 eller souschef Klaus Myssen på e-mail kmy@skm.dk / 72 37 03 45.
Der kan indgå tests i ansættelsesprocessen.
Tiltrædelse snarest muligt og ansættelse efter gældende overenskomst. Arbejdsstedet er Nicolai Eigtveds Gade 28, 1402 København K.
Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.
Læs mere om ansættelse i Skatteministeriet på www.skm.dk/job.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Dragør Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteministeriet, Nicolai Eigtveds Gade 28, 1402 København K
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=169147&DepartmentId=6058&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5836589