Vil du skabe gode overgange fra hospital til eget hjem for borgere i Dragør Kommune?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Så er en nyoprettet stilling som visitator med særligt fokus på udskrivninger måske noget for dig!

Dragør Kommune ønsker at sætte større fokus på overgangen i mellem hospital og eget hjem eller midlertidigt ophold. Derfor har du nu mulighed for at søge en nyoprettet stilling, hvor du medvirker til at sikre gode og koordinerede overgange for borgere. Du indgår i vores myndighedsteam, hvor din opgave bliver at skabe tryghed og kvalitet for borgeren samt pårørende i forløb.

Vi er en lille kommune som altid er i udvikling med mange spændende projekter. Vi vægter udvikling af faglighed og samarbejde højt og arbejder ud fra en rehabiliterende tilgang. I 2022 begyndte vi at arbejde systematisk med rehabilitering og nu sætter vi yderligere turbo på udvikling af vores visitationspraksis og faglige metoder.

I stillingen indgår en række spændende opgaver

  • Afklare borgernes behov og muligheder
  • Vejledning af borgere og pårørende
  • Dialog med samarbejdspartnere – interne og eksterne
  • Sikre god overgang til eget hjem når borgerne færdigbehandles på hospital
  • Tæt opfølgning, så borgernes hjælp og støtte tilpasses løbende deres behov
  • Visitering ud fra serviceloven (§ 83, 83a, 84 og 86)
  • Medvirke i myndighedsteamets øvrige områder med visitation som fx revurdering

Hvem er vi?
Vi er et myndighedsteam, der varetager henholdsvis visitation efter serviceloven og myndighedsopgaver vedrørende hjælpemidler. Myndighedsteamet er sammensat af gode, dygtige og engagerede medarbejder. Organisatorisk bliver du en del af Center for Sundhed, Pleje og Rehabilitering, der på rådhuset udgøres af 12 tværfaglige kollegaer. Vi arbejder alle med opgaver, der har til formål at hjælpe borgerne bedst muligt ud fra kommunens rammer.

Vi lægger vægt på, at du
  • har en relevant sundhedsfaglig uddannelse eksempelvis sygeplejerske.
  • har en visitatoruddannelse eller anden erfaring med myndighedsarbejde
  • Arbejder struktureret og systematisk i opgavehåndteringen
  • Er en stærk kommunikator, både skriftligt og mundtligt
  • Har personlig gennemslagskraft og gode samarbejdsevner
  • Er interesseret i at medvirke til den videre udvikling af den faglige kvalitet indenfor visitationsområdet
  • Kan bevare overblik, dømmekraft og beslutningsevne i en foranderlig hverdag
  • * Trives i en uformel og positiv omgangstone

Vi tilbyder
En fast stilling på 37 timer ugentligt med start den 1. januar 2024.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Et team med et stort opgave-flow, hvor du selv er med til at præge og tilrettelægge din egen arbejdsdag inden for aftalte rammer og teamets opgaver.
Fremsynede kolleger med godt humør og stort engagement, der gerne vil udvikle og samarbejde.

En organisation, hvor der er fokus på, at myndighedsteamet og kommunens ressourcer er i balance

Vil du vide mere?
Hvis du ønsker yderlige oplysninger, er du velkommen til at kontakte Leder af myndighedsteamet Mia Vinterby på telefon 51 57 77 13.

Ansøgningsfrist
Torsdag den 16. november 2023.
Vi forventer at afholde samtaler i uge 47.

Send din ansøgning med oplysning om uddannelse og tidligere beskæftigelse via kommunens rekrutteringssystem: https://www.dragoer.dk/om-kommunen/job-i-dragoer-kommune/soeg-job

Personalegoder
Kommunen tilbyder en række personalegoder, såsom erhvervskort til offentlig transport, hvor du sparer op til 50% på daglig transport skattefrit. Tilskud til massage og Dragør Svømmehal. Rabat på dit kontingent til træningscentrene FYSIQ og SATS. Eller er du mere til at leje kommunens skønne sommerhus i Sverige, så er det også en mulighed.

Dragør Kommune har ca. 14.500 indbyggere, og den kommunale organisation har ca. 1.200 medarbejdere. Vi er en attraktiv arbejdsplads og kan hver dag glæde os over engagerede og kvalificerede kollegaer, der bakker op om vores mål og værdier.

Som medarbejder i Dragør Kommune vil du opleve høj faglighed og et mindst lige så højt ambitionsniveau. Vi lægger vægt på trivsel og ønsker at skabe rammerne for et godt liv – både på og uden for arbejdspladsen.

Stillingsbetegnelse
Visitator

Ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer ugentlig

Virksomhedsoplysninger
Dragør Kommune

Tiltrædelse
1. januar 2024

Ansøgningsfrist
16. november 2023

Kontaktperson
Leder af myndighedsteamet Mia Vinterby, telefon 51 57 77 13

Uddannelse
Relevant sundhedsfaglig uddannelse

Arbejdsområde
Visitation

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Dragør Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Dragør Kommune, Kirkevej, 2791 Dragør

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5932086

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet