BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Spændende opgaver. Stort ansvar.
Vi har travlt og søger derfor 2 formænd til vores team.
Som formand bliver din hovedopgave at tage ansvaret for at byggeprojekter gennemføres til tiden, i bedste kvalitet og på den sikreste måde.
Du deltager i byggeprojektet fra start til slut.
Du får varierende og udfordrende opgaver, herunder:
- Udbudshåndtering, forhandling, kontrakter med del entrepriser og leverancer.
- Koordinering mellem faggrupper.
- Løbende opfølgning på entrepriser og rapportering.
- Være på forkant og løse uklarheder i projektmaterialet og sørge for at tidsplanen altid overholdes.
- Udarbejde evt. PSS, indretning af byggeplads, udarbejde og følge op på tilsyn.
- Afholde underentreprenørmøder, projektgennemgangsmøder, formandsmøder, opstartsmøder og sikkerhedsmøder.
- Løbende byggestyring, kvalitetssikring, arbejdsmiljø, ansvar for aflevering.
- Planlægge og forestå mangelgennemgang til kundens tilfredshed.
Vores arbejdsområder omhandler:
- Byggepladser
- Hovedentrepriser
- Erhvervsbyggeri
Om dig
- Du betragter dig selv som en dygtig formand og har en bred viden om renovering.
- Du arbejder selvstændigt og har autoritet, men er samtidig en team-player med en smittende og vindende personlighed, der formår de konstruktive dialoger med kolleger og samarbejdspartnere.
- Du er god til at motivere og skabe engagement om byggesagerne.
- Du har et godt kendskab til de almindelige aftaleretlige regler, der gælder for entrering med fagentreprenører og et indgående kendskab til kontrakten på egne entrepriser.
- Du kender markedet og spillereglerne for leverandør- samarbejdspartner.
Stillingen kræver, at du har en tømrer uddannelse og erfaring som formand. I bedste fald har du en håndværksmæssig baggrund.
Vi tilbyder
Du får et selvstændigt og ansvarsfuldt job i en fremtidsorienteret virksomhed med spændende byggeprojekter.
Herudover tilbyder vi:
- Gode muligheder for både faglig og personlig udvikling i en virksomhed i stor vækst.
- Et arbejdsklima og -kultur, der er baseret på vores kerneværdier: tillid, kvalitet og fremtid med mottoet: ”Det vi siger, er det vi gør”.
- Løn og ansættelsesvilkår, der matcher dine kvalifikationer.
Lyder det som en stilling for dig, så kom og byg sammen med os!
Opstart hurtigst muligt. Hvis du kan se dig selv i dette job, og opfylder du vores krav, så send din ansøgning snarest på mail: mf@rbbusiness.dk
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Marc på tlf 5520 9840
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Dragør Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
RB Business ApS, Bakkedal, 2980 Kokkedal
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: mf@rbbusiness.dk
Telefonisk: 55209840
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5882072