Udadvendt Pensionskonsulent søges til Pensionsfond.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Krüger Search søger en veluddannet og samarbejdsorienteret Pensions Konsulent, med godt kendskab til BEC IT løsninger, til en alsidig og spændende stilling hos CS Pensionsfond.

  • Du bliver en vigtig del af den daglige drift af pensionsfonden.
  • Du bliver en integreret del af en mindre organisation, hvor man hjælper hinanden og hvor den faglige stolthed er i højsædet.
  • Du får et godt arbejdsklima, uformel tone, og et helt særligt fællesskab.
  • Du bliver en del af administrationen af forhenværende- & nuværende soldaters pensioner.
  • Din primære opgave bliver at rådgive & servicere fondens medlemmer.
  • Du tilbydes ligeledes Direktionsassistent opgaver, hvis du ønsker.
  • Du forventes at have indgående kendskab til BEC IT løsninger.
  • Du får stor frihed under ansvar.
  • Du får gode & velordnede løn- & personale forhold.
  •  

CS Pensionsfond:

  • CS Pensionsfond administrerer pensioner for ca. 20.500 medlemmer, som alle er nuværende eller tidligere ansatte i Forsvaret.
  • CS vægter at servicere deres medlemmer bedst muligt, og ser det som faglig stolthed.
  • CS brænder for at optimere medlemmernes pensionsordninger.
  • CS Pensionsfond består af Fondschef, Souschef, Compliance Officer og 4 dygtige medarbejdere. Læs venligst mere på CS Pensionsfond

Du tilbydes:

  • Attraktiv lønpakke inkl. god pension, efter kvalifikationer.
  • Arbejdstid på 37 timer + frokost.
  • 6 ugers ferie.
  •  
  • Bredbånd/fibernet, mobil, laptop.
  • Gode muligheder for at arbejde hjemmefra, efter nærmere aftale.
  • Gode muligheder for videreuddannelse, efter nærmere aftale.
  • Stærk udviklingsplatform, både personligt og fagligt.
  • Stor frihed under ansvar.
  • God Work/Life balance.
  • Indkøringsprogram til stillingen.

 

 

Dine Personlige kvalifikationer:

  • Struktureret og velovervejet, med et godt overblik.
  • God til at lytte & forstå.
  • Ansvarsbevidst, ærlig & redelig.
  • Åben, venlig og samarbejdsorienteret.
  • Servicemindet og ”Det-Klare-Jeg” attitude.

Dine Erhvervsmæssige kvalifikationer:

  • Erfaring med pensionsrådgivning.
  • Erfaring med rådgivning af livsforsikringskunder.
  • Erfaring fra pengeinstitut.
  • Erfaring med BEC IT løsninger.
  • Gerne erfaring med udarbejdelse af analyser & rapporter.
  • Gerne erfaring med finansielle vurderinger.
  • Gerne erfaring med Excel & Powerpoint.
  • Gerne erfaring fra tilsvarende stilling.
  • Erfaring med professionel skriftlig kommunikation.
  • Gode mundtlige kommunikationsevner.

Dine Uddannelsesmæssige Kvalifikationer:

  • Uddannelse fra Forsikringsakademiet.
  • Uddannelse fra Bank/Pengeinstitut.
  • Videregående økonomisk/finansiel uddannelse med relevante kurser/erfaring.
  • Anden lignede uddannelse med relevante kurser/erfaring.

Geografisk placering:

  • Kontoret ligger centralt placeret ved Islands Brygge tæt på havn og byens puls.
  • Gode muligheder for offentlig transport, tættere på metro og bus, og mulighed for parkering ved bygningen.

Ansøgningsfrist:

  • Snarest muligt eller efter nærmere aftale.
  • Løbende behandling af ansøgninger.

Tiltrædelse:

  •  Snarest muligt eller efter nærmere aftale.

Interesseret i stilling:

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Dragør Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Krüger Search, Strandvejen, 2900 Hellerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-05-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: krugersearch@kruger-search.com

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5840456

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet