Supervisor/Service Manager søges til reception på Hotel Radisson Blu Scandinavia, København

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for god gæsteservice, for at motivere og lede medarbejdere og kunne du tænke dig at arbejde i et spændende og internationalt miljø, hvor du vil få masser af ansvar? Så er dette muligheden for dig!

Vi søger nu en Supervisor/Service Manager til receptionen på Radisson Blu Scandinavia Hotel, København.

Hos Radisson Hotel Group er vi ét team der sammen skaber mindeværdige øjeblikke for vores gæster. Vi søger en handlekraftig og service minded Supervisor/Service Manager til vores receptions team.

Hos os er intet et problem og alt er en mulighed i vores stræben efter 100% gæstetilfredshed, og vi leder efter problemløsere som dig! 

Motiveres du af at yde dit bedste og er det vigtigt for dig at have det sjovt på arbejdet, så hører vi gerne fra dig! 

 

PRIMÆRE ARBEJDS- OG ANSVARSOMRÅDER: 

  • Supervisere og motivere teamet i receptionen, hvor en kultur med fokus på at vokse, udvikle sig og præstere fremmes. 
  • Fungere som daglig leder i receptionen på din vagt  
  • Fungere som Duty Manager for hele hotellet når afdelingslederne ikke er til stede
  • At være synlig for vores gæster såvel som medarbejdere og hjælpe med at besvare spørgsmål og imødekomme forespørgsler. 
  • Levere et højt serviceniveau til vores gæster, og dermed altid sætte gæsten først og i centrum. 
  • Levere iht. planer og målsætninger for initiativer i receptionen samt nå målsætninger for hotellet.  
  • Ansvarlig for at sikre at mål for produktivitet og resultater opnås. 
  • Optimering af nye og eksisterende arbejdsprocesser 
  • Diverse administrative opgaver 

 

 OM DIG: 

  • Vi forestiller os at du har erfaring fra reception allerede, men ønsker mere ansvar eller at du er erfaren supervisor fra andet service fag   
  • Du har gode kommunikationsevner  
  • Du har overblik, og trives med at tage beslutninger  
  • Du er ansvarsbevidst, proaktiv og forstår at arbejde selvstændigt  
  • Du er yderst serviceminded og har lyst til at hjælpe andre, både gæster og kollegaer 
  • Du har gode IT-færdigheder 
  • Du trives med at arbejde i et miljø der kræver høj kvalitet og til tider et højt tempo 
  • Du er struktureret og har gode planlægningsevner 
  • Det er et krav at du er flydende på engelsk både på skrift og tale.  



VI TILBYDER 

  • Et spændende og udfordrende job på et internationalt hotel 
  • En stilling med meget ansvar og forskelligartede opgaver
  • Et velfungerende team med fokus på samarbejde og godt humør 
  • Udviklingsmuligheder i en international hotelkæde 
  • Ansættelsen er en fastansættelse med skiftende arbejdstider 

Ansøgningerne behandles løbende, og stillingen kan derfor blive besat før annoncens udløb. Ansøg via link da ansøgninger via email ikke behandles af GDPR hensyn. 

Vi ser frem til at modtage din ansøgning. 

Om Radisson Hotel Group og Radisson Blu Scandinavia Hotel

Radisson Hotel Group dækker i dag ni unikke varemærker med over 1.600 hoteller i 120 lande verden over. Vores ambitionsniveau er højt, og foruden et kontinuerligt fokus på blandt andet produkt, serviceoplevelse og teknologi, så står bæredygtighed og miljø vores hjerter nær. Radisson Blu Scandinavia Hotel er et 4 stjernet hotel med 544 værelser og en stor konference afdeling såvel som restauranter, barer og fitness. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Dragør Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Radisson Blu Scandinavia Hotel, Amager Boulevard, 2300 København S

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://harri.com/Radisson-Blu-Scandinavia-Hotel---Copenhagen---Rooms/job/1895782-service-manager-front-office

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5839960

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet