BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du uddannet social- og sundhedsassistent og vil du gerne arbejde på et fantastisk plejehjem? Så ser her! Enggården i Dragør søger lige nu ny kollega til afdeling C med arbejde hver tredje weekend.
Hvis du er enig i nedenstående, skal du da arbejde hos os
- Jeg er stolt af min faglighed og har fokus på udvikling
- Jeg er god til at samarbejde og tager naturligt del af ansvaret
- Jeg ser det som min mest fornemme opgave at støtte og hjælpe beboerne og deres liv
- Jeg er engageret, fleksibel og stabil
Om afdelingen
Enggården er Dragørs eneste plejehjem og vi har i alt 117 boliger, hvoraf de 8 er til borgere på midlertidigt ophold. På afdelingen er der 28 plejeboliger, fordelt på 3 længer. Afdelingen består af dygtige og engagerede social-og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, sygeplejerske og områdeleder. Vi har i det daglige tæt samarbejde med husets fysioterapeut, kvalitets- og uddannelsessygeplejerske, kostfaglige koordinator og vagtplanlæggere.
Vi lægger vægt på hjemlighed, samarbejde med pårørende og at borgerne bliver tilbudt forskellige aktiviteter i hverdagen. Der er stort fokus på faglighed, sparring, refleksion samt videndeling i afdelingen og ledelsen går op i at du bliver klædt på til at løfte den faglige opgave. I det daglige arbejder vi med CURA omsorgsjournal.
Du vil i din introduktion blive tilknyttet en makker, og der vil være mulighed for løbende opfølgning.
Vi kan tilbyde
- en afdeling, hvor kvalitet, læring og udvikling er i fokus
- engagerede og dygtige kollegaer, som sætter pris på en holdspiller
- tværfagligt samarbejde og faglig sparring
- et rart arbejdsmiljø i gode fysiske rammer med fokus på hinandens trivsel
- gode muligheder for kurser, skoleforløb mm.
- en lydhør og synlig ledelse
Vi søger en medarbejder, der
- naturligt stræber efter høj faglig standard og kvalitet
- vil være med til at give borgerne et værdigt liv
- har et godt kendskab til dokumentation
- kan tage udgangspunkt i den enkelte borgers ressourcer og behov
- bestræber sig på at se muligheder i stedet for begrænsninger, og er nysgerrig på egen og andres praksis
- vil være med til at understøtte et lærende miljø, hvor refleksion og evaluering af effekt er nøgleord
- kan planlægge og strukturere sit arbejde ud fra de behov og opgaver, der er i afdelingen og i huset
Yderligere oplysninger
Den ugentlige arbejdstid kan aftales individuelt, men vil typisk være mellem 30-37 timer ugentligt. Stillingen ønskes besat 1. juli eller efter aftale.
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.
Ved spørgsmål kontakt områdeleder Lene Korsgaard på telefon 53 73 03 86.
Send din ansøgning med oplysning om uddannelse og tidligere beskæftigelse via kommunens rekrutteringssystem: https://www.dragoer.dk/om-kommunen/job-i-dragoer-kommune/soeg-job
Dragør Kommune har ca. 14.500 indbyggere, og den kommunale organisation har ca. 1.200 medarbejdere. Vi er en attraktiv arbejdsplads og kan hver dag glæde os over engagerede og kvalificerede kollegaer, der bakker op om vores mål og værdier.
Som medarbejder i Dragør Kommune vil du opleve høj faglighed og et mindst lige så højt ambitionsniveau. Vi lægger vægt på trivsel og ønsker at skabe rammerne for et godt liv – både på og uden for arbejdspladsen.
Dragør Kommune ser mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle uanset køn, alder og religion, etnisk oprindelse eller seksuel orientering til at søge ledige stillinger i kommunen.
Stillingsbetegnelse
Social- og sundhedsassistent
Ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer ugentlig
Virksomhedsoplysninger
Omsorgscenteret Enggården
Tiltrædelse
1. juli 2024
Ansøgningsfrist
31. maj 2024
Kontaktperson
Områdeleder Lene Korsgaard telefon 53 73 03 86
Uddannelse
Social- og sundhedsassistent
Arbejdsområde
Plejehjem
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Dragør Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Omsorgscenteret Enggården, Engvej, 2791 Dragør
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6052009