BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Jobbet
På vegne af Dragør Kommune søger vi en detaljeorienteret og dygtig bogholder, der med sit skarpe øje for detaljer sikkert navigerer i de klassiske bogholderopgaver. Som bogholder vil dine primære opgaver være:
- Bogføring
- Afstemninger (debet, kredit, finans og bank)
- Telefonisk og skriftlig dialog med leverandører
Det er vigtigt, at du trives i en hverdag hvor detaljegraden er høj og strukturen er vigtig. Du skal gå proaktivt til opgaven og det forventes at du forholdsvis hurtigt skal kunne løse opgaven selvstændigt. Du vil naturligvis få oplæring, så du er godt klædt på til opgaverne.
Om dig
Der kan være flere veje ind i jobbet, uddannelsesretning er ikke afgørende, men det er nødvendigt, at du har erfaring inden for økonomi.
Det er en fordel, men ikke et krav, at du har kendskab til KMD Opus.
På den personlige side ser vi gerne, at du:
- Arbejder struktureret
- Er grundig og systematisk og får "tingene til at stemme"
- Er smilende og hjælpsom
Derudover ser vi gerne, at du går positivt til dine opgaver, og det er vigtigt for dig, at der er styr på detaljerne. Du er ikke bange for at spørge om hjælp og sparrer gerne med kollegaer.
Praktisk
Opstart: hurtigst muligt
Vikariatets varighed er som udgangspunkt 3. mdr.
Arbejdstid: 20 timer/ugentligt
Din arbejdsplads bliver hos Dragør Kommune, Kirkevej 7, 2791 Dragør
Timeløn efter kvalifikationer.
Vi behandler løbende ansøgninger, så send din ansøgning til os hurtigst muligt.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Dragør Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6048434