Serviceminded HR assistent/Blæksprutte til virksomhed i vækst

Profilbillede
dato

Baseret i Kastrup tæt på lufthavnen og med reference til HR Chefen, søger vi en dygtig og engageret HR Administrator­/Blæksprutte til vores HR-team.

Du bliver involveret i en lang række forskellige opgaver på operationelt niveau og få en bred kontaktflade til både ledere, medarbejdere og tillidsrepræsentanter i forbindelse med håndtering af forespørgsler fra organisationen. Håndtering af henvendelser fra organisationen, udgør i det hele taget en væsentlig del af jobbet.

I Newrest Danmark er vi ca. 300 medarbejdere, hvoraf de ca. 25 udgøres af funktionærer. Der er tale om en meget alsidig rolle og du skal derfor være fleksibel og indstillet på at finde din vej i nogle af opgaverne da vi kun har eksisteret i 1,5 år i Skandinavien og derfor stadig er ved at etablere os administrativt.

Dine vigtigste opgaver er:

  • Udarbejdelse af HR-rapporter til Finans. Nogle på daglig basis og nogle på månedsbasis.
  • Tilmelding af medarbejdere til uddannelsesaktiviteter i AMU-systemet, samt indhentning af refusion
  • Rekruttering af timelønnede medarbejdere, samt udarbejdelse af kontrakter og tillæg
  • Administration af IT-udstyr og sikre opsætning af laptops til nye medarbejdere i samarbejde med IT.
  • Administration af omklædningsskabe, samt udlevering af arbejdstøj
  • Planlægning af on- og of boarding af medarbejdere i samarbejde med lederne og Security.
  • Kommunikation til ledere og medarbejdere via skærme og intranet.
  • At samarbejde med Løn omkring afvikling af lønnen.
  • At agere sekretær for Samarbejds- og Arbejdsmiljøudvalget
  • Deltage i og i nogle tilfælde stå for afvikling af sociale arrangementer i samarbejde med Festudvalget

På sigt, vil der desuden blive mulighed for deltagelse i sygefraværssamtaler og håndtering af lettere personale­juridiske problemstillinger mm.

Hvem er du?

Først og fremmest har vi brug for en kollega, der selv kan drive opgaverne se, hvad der skal gøres – og få tingene i mål. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke vigtig og du behøver ikke have erfaring fra HR, men du skal kunne:

  • Udvise selvstændighed i opgaveløsningen og træde en sti, hvor der ingen er endnu.
  • Være fleksibel når situationen kræver det, samt holde mange bolde i luften.
  • Være serviceorienteret og selv under pres bibeholder en imødekommende og positiv attitude.
  • Være fortrolig med IT og specielt Excel uden dog at være ekspert
  • Lære nyt og i det hele taget været indstillet på at trives i en foranderlig hverdag
  • Agere i en hverdag med mange afbrydelser og håndtere medarbejdere med mange forskellige kulturelle baggrunde.
  • Kommunikere på dansk og engelsk i skrift og tale
  • Udvise initiativ og bidrage med at se nye muligheder i den enkelte opgave og tilhørende løsninger
  • Indgå i et samarbejde med mange forskellige stakeholders, herunder de to øvrige kolleger i HR

Erfaring med håndtering af løn til timelønnede vil være en fordel, men ikke et krav – du kan også have en baggrund som receptionist, PA’er- eller EA’er eller lignende kunne også være relevant. Effektivitet og service skal bare være to begreber man forbinder dig med.

Newrest leverer catering-ydelser til luftfartsindustrien (primært SAS og Ryanair i Skandinavien) så du vil lande i en branche hvor tingene går stærkt og hverdagen er foranderlig – det skal du synes er sjovt og spændende. Da vi leverer produkter til lufthavnen, kræver ansættelse hos os, at du kan gennemføre en udvidet baggrundskontrol. 

Vi tilbyder en interessant stilling med høj grad af indflydelse og gode udviklingsmuligheder. Vi har en meget flad organisationsstruktur og der er derfor meget kort vej fra idé til eksekvering. Vores kultur er uhøjtidelig og præget af gensidig respekt og en ’can-do attitude’.

Hvis dette lyder som noget for dig så skynd dig at sende dit cv og ansøgning. Vi inviterer løbende kandidater til samtale og lukker den når vi har fundet den rette. Har du spørgsmål, er du velkommen til at rette henvendelse til HR Manager Peter Bornæs på p.bornaes@newrest.eu. Henvendelser fra rekrutteringsbureauer og lignende vil ikke blive besvaret og kun medarbejdere der bor i Danmark eller Malmø-området kommer i betragtning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Dragør Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

NEWREST DENMARK A/S, Kompasrosevej, 2791 Dragør

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-06-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6034082

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet