BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
CBRE har travlt og der kommer nye kunder ind i Property Management og derfor også i Team i Property Accounting. Med udgangspunkt kontoret i København bliver du en del af et dynamisk og velfungerende team der håndterer store internationale kunder. Som en del af teamet i Property Accounting, vil du blive ansvarlig for en portefølje af kunder, hvortil der udarbejdes rapporter, budgetter, årsregnskaber samt revisionsmateriale.
AnsvarsområderOpgaver
- Udarbejdelse af budgetter og regnskaber for vores kunders selskaber
- Kunderapportering med høj kvalitet og altid lidt foran kunden
- Udarbejdelse af revisormaterialer og samarbejde med kundernes revisorer
- Bistå ved køb/salg af ejendomme og selskaber i samarbejde med det øvrige team
- Controlling og fagligt understøtte vores kolleger i Polen
- Udvikle og optimere vores regnskabsmæssige processer og forretningsgange i teamet, ift. vores kolleger i Polen og i samarbejdet med de øvrige teams i Property Management.
Du refererer til Teamlederen for Property Accounting.
Teamet
Property Accounting teamet består af 5 dygtige og erfarne Property Controllers som understøttes af et større team på 20+ økonomikolleger i Polen. Property Accounting er en del af Property Management med flere end 25 kolleger i Danmark. I CBRE A/S arbejder alle i teams i en større matrix-organisering, men i dagligdagen vil du have ledelsesmæssig og faglig reference til Teamlederen for Property Accounting, som sidder på vores kontor i København.
Kandidaten
Faglige kompetencer
Vi har brug for, at du er erfaren, og kan bidrage nærmest fra dag 1. Derfor forventer vi, at du har mere end 5 års erfaring, er kommercielt uddannet f.eks. HD(R)/Cand.merc.aud og/eller har opnået væsentlig kommerciel erfaring gennem dine tidligere opgaver. Vi lægger naturligvis vægt på, at du sættes godt ind i opgaverne, kunder, afdelingen og CBRE, når du starter hos os.
Det vil være en stor fordel, hvis du har kendskab til både danske og internationale regnskabsstandarder samt overordnet kendskab til danske skatte- og momsregler.
I Property Management arbejder vi primært med internationale ejendomsinvestorer, hvorfor du skal kunne arbejde på engelsk i både skrift og tale.
Personlige kompetencer
Udover de faglige forventninger er det meget vigtigt, at du som menneske passer ind.
Du får energi og giver energi tilbage til både afdelingen, teamet og CBRE. Vi samarbejder tæt på tværs af hele CBRE, sidder sammen i storrumskontor og motiveres af fælles resultater.
Du skal trives i et ambitiøst og professionelt miljø, hvor der er en uformel tone og også er tid til at have det sjovt. Vi ligger også vægt på, at du gerne arbejder i teams hvor vi støtter hinanden med de kompetencer, vi hver især kan byde ind med, og er villig til at hjælpe til med de fælles opgaver, der skal løses.
Derfor skal du vælge CBRE
Du får en varieret og til tider travl hverdag med mange bolde i luften. Travlheden sker i særlige perioder og fordelt over året, men vi stræber altid efter at sikre en god balance, og tilbyder stor fleksibilitet i forhold til fordelingen af arbejdstid, med mulighed for at arbejde hjemmefra mv.
Du bliver en del af et stærkt og internationalt miljø i rivende udvikling, og med ambition om at være markedsledende. Vi vil skabe et stærkt brand – både fagligt og som et fællesskab med fokus på kompetenceudvikling, sociale arrangementer og højt til loftet.
Arbejdssted
Kontoret finder du på Rued Langgaards Vej 6, 2300 København, tæt på Metroen.
Du har desuden mulighed for stor fleksibilitet i din hverdag, idet vi ser positivt på hjemmearbejdsdage.
VirksomhedenVi er verdens førende inden for erhvervs- og investeringsejendomme. Med ydelser, indsigt og data, der går på tværs af alle dimensioner af industrien, skaber vi løsninger for kunder i alle størrelser, i alle sektorer og i alle dele af verden.
CBRE har over 100.000 medarbejdere fordelt på 500 kontorer i 100 lande.
Vores mission er at realisere potentialet hos vores kunder, medarbejdere og partnere ved at skabe fremtidens ejendomsløsninger. Vi trives i komplekse og foranderlige miljøer – fra at indgyde tillid omkring nutidens beslutninger til at gentænke fremtidige rum.
Vi tror på, at vedvarende succes bygges på et fundament af ansvarlig forretningsførelse, og at der er en fordel for alle ved at efterleve RISE-værdierne.
Virksomhedsværdier
1. Respekt : Vi handler med omtanke for andres ideer og deler åbent information for at skabe tillid og fremme samarbejde.
2. Integrity: Ingen person, aftale eller kunde vægtes højere end vores forpligtelse overfor vores virksomhed og det, vi står for.
3. Service: Vi møder vores kunders udfordringer med entusiasme og omhu, og vi bygger langvarige relationer ved at føre de rette mennesker, kapital og muligheder sammen.
4. Excellence: Vi fokuserer altid på at skabe de bedste resultater for vores kunder, medarbejdere og aktionærer.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Dragør Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Birn+Partners, Lysholt Allé 10, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.birn-partners.com/job-career/?hr=show-job%2F147330&linkref=111206&locale=en_US
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5843174