BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Til Danmarks største styrelse søger vi lige nu en samarbejdsorienteret medarbejder, der motiveres af faglig formidling og har interesse for tværgående compliance – et område, der har stor bevågenhed og er under udvikling. Vi tilbyder projektbaseret arbejde i et godt arbejdsmiljø med vigtige og afvekslende opgaver!
Formidling, bred kontaktflade og spændende projekter – om dine opgaver
Din rolle er at være med til at sætte fokus og retning på compliancekulturen i Skattestyrelsen, bl.a. ved at bidrage til, at styrelsens medarbejdere er bevidste om indholdet af de regler og normer, der gælder for Skattestyrelsens arbejde.
Du understøtter, at vi administrerer retningslinjer og procedurer i overensstemmelse med de grundlæggende regler, der gælder for offentlig forvaltning. Dine projekter kan derfor omhandle alt fra analyse af områder, udarbejdelse af interne kommunikationsplaner samt kampagner og vejledninger, der formidler rammerne for god og lovmedholdelig forvaltning.
Din kontaktflade er bred, og du samarbejder med kolleger fra forskellige dele af Skattestyrelsen. Det gælder også, når vi sikrer overblik over og juridisk kvalitetssikring af styrelsens sager med Folketingets Ombudsmand.
Vær med til udviklingen af nyere enhed og få en afvekslende hverdag
Du er tilknyttet ”Tværgående compliance”, som er en relativ ny enhed, der fortsat er under opbygning. Du får derfor en unik mulighed for at bidrage til udviklingen af værktøjer og processer for den retlige compliance i Skattestyrelsen – et område, der er på styrelsens strategiske dagsorden.
Din juridiske viden vil med garanti blive udvidet, og du får styrket dine kompetencer inden for bl.a. faglig formidling og projektstyring, både egenhændigt og i samarbejde med andre.
Din hverdag skal hænge sammen, og vi lægger vægt på at understøtte fleksible arbejdsvilkår med udgangspunkt i den samlede opgaveløsning.
Struktureret og kvalitetsbevidst - om dig
Vi forestiller os, at du er uddannet fx cand.jur., cand.merc.(jur.), HA(jur.), cand.scient.pol./adm. med et juridisk fokus eller tilsvarende. Du har stærke generalistkompetencer, og det er en fordel, hvis du har kendskab til forvaltningsretten. Erfaring med projektstyring og -arbejde vil være en fordel, men det er ikke et krav.
Du arbejder struktureret, selvstændigt og er med til at sikre juridisk kvalitet. Du er god til at skabe relationer og kan samarbejde respektfuldt og på tværs af organisationen.
Derudover forestiller vi os, at du:
- trives med forskellige opgaver og projekter, der oftest drives parallelt
- er initiativrig og arbejdsom
- overholder deadlines
- har stærke skriftlige og mundtlige kommunikative kompetencer
- hurtigt kan sætte dig ind i forskellige problemstillinger
Send ansøgning, CV, eksamensbevis og andre relevante dokumenter via linket ”Søg stillingen” senest 8. august 2023.
Spørgsmål til stillingen besvares gerne af funktionsleder Anne-Mette Fuglebjerg på telefon 72 38 90 61.
Vi forventer at indkalde til og afholde samtaler i uge 33 og 34. Der kan indgå en logikanalyse og en personanalyse i rekrutteringsprocessen.
Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.
Forventet tiltrædelse er den 1. oktober 2023 eller efter aftale.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Arbejdsstedet er Copenhagen Towers, Hannemanns Allé 25, 2300 København S.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Dragør Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, KBH, Hannemanns Allé 25, Hannemanns Allé 25, 2300 København S
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170448&DepartmentId=9408&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5879279