Vil du være med til at fremme tværgående samarbejde og hjælpe med at opbygge en struktur omkring projekter i Dragør Kommune? Har du erfaring inden for projektledelse? Passer en deltidsstilling til dit arbejdsliv? Så er det dig, vi søger som vores nye projektkonsulent!
Som projektkonsulent i Dragør Kommune vil du spille en central rolle i at understøtte vores indsats for at arbejde mere projektorienteret. Du får lov til at udvikle vores projektværktøjer og understøtte vores andre dygtige konsulenter i deres projektarbejde.
Dine ansvarsområder vil blandt andet inkludere
- Forberede og deltage i styregruppemøder, hvor du rapporterer om projekternes status og fremdrift.
- Opdatere og vedligeholde kommunens porteføljeoversigt, så styregruppen har et klart overblik over igangværende og kommende projekter.
- Koordinere og sparre med projektledere i resten af organisationen og sikre opfølgning i tæt samarbejde med projektlederne.
- Hjælpe med til at give vores konsulentnetværk kompetencer inden for projektarbejde.
Hvem byder dig velkommen?
Du vil blive en del af Borgmestersekretariatet, hvor vi hjælper og understøtter hinanden. Vi er nysgerrige på faglig udvikling og sparring med kolleger. Vi er energiske og – selvfølgelig – ansvarlig for vores egne opgaver, over for Dragør som arbejdsplads og kommunens borgere, foreninger og erhvervsliv – dem vi er til for.
Når du starter vil vi have planlagt et introforløb for dig, hvor du kommer til at møde dine kommende samarbejdspartnere og bliver introduceret til alle dine relevante opgaver – enten af din mentor, din leder eller en af dine andre kolleger.
Dine kompetencer
Stillingen er ny, så du vil kunne være med til at præge den, men vi forestiller os at
- Du er struktureret og detaljeorienteret, så du kan fastholde overblikket over kommunens mange projekter og ikke glemmer nogen i farten
- Du er god til at skrive og eventuelt har erfaring med at skrive projektoplæg eller politiske sagsfremstillinger
- Du er gode til at skabe relationer på tværs af fagområder, så du kan være med til at understøtte den kulturforandring der er i gang
- Du eventuelt har kenskab til sprint-metoder eller andre projektværktøjer
Dragør Kommune som arbejdsplads
I Borgmestersekretariatet er der plads til fleksibilitet, så længe vores sammenhold og fælles opgaveløsning fastholdes.
Cykler du på arbejde kan du stille cyklen i det aflåste cykelskur. Tager du hellere bussen kører 250S ca. hvert 12 minut og der er 318 m gang fra stoppestedet til rådhuset. Kommer du i stedet i bil ligger rådhuset kun 7 minutter fra motorvejen og det er altid muligt at finde en parkeringsplads.
Kommunen tilbyder en række personalegoder, såsom erhvervskort til offentlig transport, tilskud til massage og Dragør Svømmehal. Og flere rabataftaler. Du kan også lægge billet ind på at leje kommunens skønne sommerhus i Sverige.
Ansættelsesforhold
Stillingen er en deltidsstilling på ca. 15 timer om ugen. Hvor meget aftaler vi konkret. Hvis den rette kandidat har behov for fleksjob vil kan det være en mulighed.
Hvis du gerne vil vide mere
om stillingen er du velkommen til at kontakte leder af Borgmestersekretariatet Maria Klint Thelander på telefon 24 44 54 12.
Ansøgningsfrist
1. januar 2025 med start hurtigst muligt derefter.
Første ansættelsessamtale afholdes den 6. januar 2025 og vi forventer en anden ansættelsessamtale den 16. januar 2025. Kandidater der inviteres til anden samtale vil inden da skulle besvare en case.
Send din ansøgning med oplysning om uddannelse og tidligere beskæftigelse via kommunens rekrutteringssystem: https://www.dragoer.dk/om-kommunen/job-i-dragoer-kommune/soeg-job
Dragør Kommune har ca. 14.500 indbyggere, og den kommunale organisation har ca. 1.200 medarbejdere. Vi er en attraktiv arbejdsplads og kan hver dag glæde os over engagerede og kvalificerede kollegaer, der bakker op om vores mål og værdier.
Som medarbejder i Dragør Kommune vil du opleve høj faglighed og et mindst lige så højt ambitionsniveau. Vi lægger vægt på trivsel og ønsker at skabe rammerne for et godt liv – både på og uden for arbejdspladsen.
Dragør Kommune ser mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle uanset køn, alder og religion, etnisk oprindelse eller seksuel orientering til at søge ledige stillinger i kommunen.
Stillingsbetegnelse
Projektkonsulent
Ansættelsesforhold
Stillingen er på 15 timer ugentlig
Virksomhedsoplysninger
Dragør Kommune
Tiltrædelse
Hurtigst muligt
Ansøgningsfrist
1. januar 2025
Kontaktperson
leder Maria Klint Thelander, telefon 24 44 54 12
Uddannelse
Relevant uddannelse
Arbejdsområde
Projekter
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Dragør Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Dragør Kommune, Kirkevej, 2791 Dragør
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-01-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/077a9f31-776a-493a-85a6-9b2c735d8dfc