BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Bliver du inspireret af at yde god service over for borgerne i et indbydende og uhøjtideligt arbejdsmiljø? Så kunne du være vores nye kollega.
Dragør Kommune søger snarest muligt en medarbejder til Borgercenteret på 32-37 timer pr. uge.
Borgercenteret er en del af Center for Borger, Kultur og Social, som varetager borgerserviceopgaver bl.a. udstedelse af pas/kørekort, MitID, folkeregister, sygesikring, helbredstillæg, pension, boligindskudslån, samt visitation til det øvrige rådhus og den telefoniske omstilling. Herudover har vi stort fokus på at skabe relationer på tværs af afdelinger i kommunen og at arbejde aktivt med digitalisering.
Det vil være en fordel, at du
- har erfaring med pas/kørekort området
- har erfaring med MitID
- har erfaring med Gruppe 2 sygesikrings refusion
- har erfaring med telefonisk omstilling
- har erfaring med borgerbetjening i en kommune
- kan lide at arbejde i en lille kommune, hvor du har et tæt samarbejde med de øvrige ansatte
- er fleksibel og evner at have mange bolde i luften
- har et positivt livssyn og godt humør.
Du skal beskæftige dig med
- varetagelse af kørekortsager
- varetage MitID administrator opgaver
- varetage Gruppe 2 sygesikrings refusion opgaver
- varetagelse af den telefoniske omstilling
- betjening af borgere i Borgercentret - herunder medbetjening og guidning af borgere i de digitale selvbetjeningsløsninger
Vi tilbyder
- fantastiske kollegaer
- mangeartede og afvekslende opgaver
- gode udviklingsmuligheder
- et unikt og indbydende arbejdsmiljø
- et velfungerende tværfagligt samarbejde
Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål, kan du kontakte konstitueret leder Nanna Stewart på telefon 32 89 02 53.
Løn- og ansættelsesvilkår
efter gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist
11. april 2024 kl. 12.00.
Samtaler forventes afholdt i uge 16.
Send din ansøgning med oplysning om uddannelse og tidligere beskæftigelse via kommunens rekrutteringssystem: https://www.dragoer.dk/om-kommunen/job-i-dragoer-kommune/soeg-job
Dragør Kommune har ca. 14.500 indbyggere, og den kommunale organisation har ca. 1.200 medarbejdere. Vi er en attraktiv arbejdsplads og kan hver dag glæde os over engagerede og kvalificerede kollegaer, der bakker op om vores mål og værdier.
Som medarbejder i Dragør Kommune vil du opleve høj faglighed og et mindst lige så højt ambitionsniveau. Vi lægger vægt på trivsel og ønsker at skabe rammerne for et godt liv – både på og uden for arbejdspladsen.
Dragør Kommune ser mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle uanset køn, alder og religion, etnisk oprindelse eller seksuel orientering til at søge ledige stillinger i kommunen.
Stillingsbetegnelse
Borgerkonsulent
Ansættelsesforhold
Stillingen er på 32-37 timer ugentlig
Virksomhedsoplysninger
Borgerservice
Tiltrædelse
1. juli 2024
Ansøgningsfrist
11. april 2024
Kontaktperson
Konstitueret leder Nanna Stewart på telefon 32 89 02 53
Uddannelse
Ikke relevant
Arbejdsområde
Borgerservice
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Dragør Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Borgerservice, Kirkevej, 2791 Dragør
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6013966