Loyalty Manager til DSB

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du arbejde med et af Danmarks største loyalitetsprogrammer? Vækker det din nysgerrighed at kunne bidrage til at løfte kommunikationen til mere end en halv million daglige rejsende i den kollektive transport? Og motiveres du af at kunne bringe dit planlægnings- og koordineringsgen i spil så læs med her.

”Det bedste ved at arbejde i DSB er det gode sammenhold, både i eget team og i resten af organisationen. Jeg bliver altid mødt med stor imødekommenhed og hjælpsomhed, og vi er gode til at trække på hinanden forskelligheder for at nå vores fælles mål. Vi har gang i en masse udviklingsprojekter, er nysgerrige og altid på vej til næste niveau,” fortæller Sanne der er Senior Loyalty Manager i Digital Marketing og Loyalitet i DSB.

Velkommen i Digital Marketing og Loyalitet i DSB Vi er 7 kolleger der ser frem til at byde dig velkommen i dit nye team, hvor vi arbejder motiveret på at være de bedste inden for 1:1 markedsføring. Vi leder efter dig, der vil bidrage til at planlægge vores kommunikation til DSB’s kunder i netop 1:1 kanaler. Vi har fokus på optimering af kommunikation og på aktivering og fastholdelse af medlemmer.

Du skal bidrage til at bringe kommunikationen på mail og sms til nye højder. Vi kommunikerer til DSB rejsende og DSB Plus medlemmer om eksempelvis produktnyheder, ændringer i driften og medlemsfordele. Og vi søger dig til at holde styr på alle vores udsendelser og dermed sikre rette budskab til rette modtager på rette tidspunkt.

Din hverdag Din vigtigste rolle er at planlægge og koordinere udsendelser på tværs af forskellige kanaler og interessenter som f.eks. Brand Managers og Markedschefer. Du sikrer, at der er en konstant strøm af relevant og engagerende indhold klar til at blive udsendt. Og at du har alle nødvendige oplysninger til rådighed for at kunne briefe Content Managers.

Du har fokus på en effektiv udsendelsesproces ved at koordinere, kommunikere og rapportere om udsendelserne. Og så har du blik for eventuelle udfordringer, som du finder en løsning på.

Dine opgaver omfatter altså blandt andet at

  • Planlægge og koordinere udsendelser på mail og sms
  • Facilitere og være mødeleder af ”redaktionsmøder”
  • Opretholde en content pipeline og være på forkant med kommende udsendelser
  • Etablere en delbar udsendelsesplan
  • Indhente content fra kollegaer i DSB og DSB Plus partnere
  • Briefe content managers (tekst og segmentering)
  • Udarbejde præsentation, skabeloner og templates
  • Følge op på og rapportere om udsendelser
Hvem er du? Du har gode evner til at planlægge og prioritere indsatser i forhold til relevans for kunden, kunderejsen og aktualiteten i historien. Du har tidligere udarbejdet briefs og har kendskab til triggerkommunikation. Måske har du også kreative ideer til aktivering og fastholdelse af kunder og medlemmer?

Du motiveres af samarbejde med en bred og forskelligartet skare af interessenter både internt og eksternt. Du arbejder struktureret så dine opgaver følges til dørs og trives med at arbejde mod deadlines.

Du kan formentlig se dig selv i følgende

  • Har en uddannelse indenfor kommunikation eller marketing og er kommercielt tænkende.
  • Har erfaring med lignende arbejdsopgaver, gerne fra loyalitetsprogrammer eller abonnementsforretning
  • Har indgående forståelse af 1:1 markedsføring, gerne fra bureau.
  • Er bekendt med mekanismer, der fremmer øget loyalitet, salg, engagement
  • Har blik for den gode kundeoplevelse i alle interaktioner
Hvem er vi? Når du træder ind i Digital Marketing og Loyalitet får du som nævnt 7 gode kolleger og vi går meget op i at skabe værdifulde relationer til vores kunder. Vi bringer vores faglighed i spil og holder sammen og trives socialt i et uformelt miljø.

Derudover arbejder vi tæt sammen med andre afdelinger for, ved hjælp af data og personalisering, at understøtte kundeoplevelsen i de personlige og digitale kanaler.

Vi vil være de bedste inden for 1:1 markedsføring og det gør vi ved at kende vores kunders behov.

Vil du med?

Hvad kan DSB tilbyde dig? En centralt placeret arbejdsplads i Høje Taastrup i lyse og indbydende kontorer og tæt på offentlig transport.

Du kan se frem til

  • Udvikling af dine færdigheder gennem kurser, uddannelse og "learning-by-doing"
  • Fleksible arbejdstider og muligheden for at arbejde hjemmefra op til to dage om ugen
  • At blive en del af et stort fællesskab og en mangfoldig organisationskultur - hos os er der plads til alle uanset køn, etnisk baggrund, handicap, alder, seksuel orientering og religion
Vores personalegoder omfatter

  • Gratis transport med DSB til og fra arbejde, mulighed for at bruge dit togkort i fritiden og fire årlige rejser med din familie
  • Træning i DSB’s eget fitnesscenter og et fuldt medlemskab til alle centre i Fitness World – du betaler bare skatteværdien.
  • Pension og sundhedsforsikring med både forebyggelse og behandling
  • Sund og lækker frokostordning og mulighed for at købe mad med hjem
Læs mere her om vores personalegoder og om DSB som arbejdsplads.

Ansøgning Ansøgningsfristen er den 25. juni 2023. Vi holder løbende samtaler, så send os CV/ansøgning og (gerne) eksamensbevis snarest. Du kan også vælge at uploade din ansøgning som en kort videopræsentation.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, så kontakt Head of Digital Marketing Nikolaj Søren Dahl Rendtorff på telefon 27 33 67 08.

Vi ser frem til at læse om dig og hvorfor, du finder jobbet interessant.

#LI-Hybrid
#LI-SG1

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Dragør Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

IT, Otto Busses Vej, Otto Busses Vej 27, 2450 København SV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=14&ProjectId=191607&DepartmentId=19992&MediaId=5541&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5850726

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet