Kundesupporter til Power

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Clever Power søger en Kundesupporter med mod på at forme fremtidens e-mobilitet!
Clever er fyldt med god energi. Vi er optimister. Vi tror på en lysere, mere bæredygtig fremtid og på det gode i mennesker. Vi tror på, at vi sammen kan skabe en mærkbar forskel – ikke bare i dag, men i mange år frem. Og vi tror, at vi er mange derude. Lige nu søger vi en kundesupporter til vores elselskab hvor du vil blive del af et team med masse dejlige kollegaer. 

Vil du med på rejsen mod at skabe en lysere fremtid og accelerere fremtidens bæredygtige mobilitet?

Rollen som kundesupporter
Dine arbejds- og ansvarsområder vil primært bestå af at besvare henvendelser fra kunder på telefon og e-mail, hvor vi gør vores bedste for at levere en proaktiv og værdiskabende oplevelse for kunden. Du vil også være med til at udvikle vores daglige processer, samt mulighed for at administrere diverse backoffice-opgaver.

Primære opgaver
•    Telefonopkald fylder en stor del af tiden  
•    Mail besvarelser
•    Nedbrudssager
•    Modtagelse af leads / kundehenvendelser 
•    Mersalg 
•    Administrative opgaver 


Personlige kvalifikationer
•    Du er troværdig og ansvarsfuld, så vores kunder føler sig trygge i dine hænder
•    Du kan arbejde selvstændigt såvel som i teams, da begge arbejdsprocesser er en del af jobbet
•    Du har en god energi og er selvmotiverende
•    Du har en "just-do-it" attitude og er komfortabel ved at træffe beslutninger på egen hånd
•    Du udviser empati og samarbejdsvilje over for dine kolleger og vores partnere
•    Du er antibureaukratisk, selvmotiverende og giver dig 100% i forhold til det aftalte
•    Du hjælper altid en kollega, når der er behov for det
•    Du er altid villig til at sætte dine egne mål og opgaver i baggrunden for det, der er bedst for vores kunder og for Clever

Din baggrund
Vi forstiller os, at du har en god forståelse for kundeservice, meget gerne via telefon. Du har erfaring med administration og koordinering. Du holder af at udvise god service og at være i kontakt med kunder, samt løse udfordringer der opstår i løbet af en dag.  

Ingen hierarkier eller solosejre i Clever
Hos Clever ser vi os selv mere som en organisme end som en organisation. Vi arbejder alle for at nå samme fælles mål – og så nytter det ikke, at vi arbejder hver for sig, i hver vores retning. Derfor finder du ingen solosejre eller hierarkier i Clever. Vi har heller ikke afdelinger og ledere i traditionel forstand. Vi hører hver især til ét team, men derfra arbejder vi frit sammen på kryds og tværs for at nå vores mål. Det kalder vi medledelse.

I Clever bruger vi derfor vores energi på at ansætte kloge, inspirerende, empatiske mennesker, der sammen kan finde den smarte vej og se verden fra nye vinkler. Undervejs siger vi nej til kandidater, der måske har de rette faglige kvalifikationer, men ikke har de menneskelige kvaliteter, som vi synes, er vigtige. For der skal være ligevægt mellem hjerte og hjerne i alt vi gør.

Du kan læse mere om, hvordan det er at arbejde hos Clever på: www.clever.dk/velkommen 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=daa0efcf)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Dragør Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Clever A/S, Støberigade, 2450 København SV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=daa0efcf&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5875155

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet