Kontorelev til HR Søndre City på Københavns Universitet - genopslag

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du klar til en uddannelse med spændende opgaver og en arbejdsdag med mange udfordringer på en dynamisk og attraktiv arbejdsplads, så kunne du blive vores næste dygtige kontorelev i HR Søndre City. Vi er lidt over 40 medarbejdere. Uddannelsesforløbet varer to år fra 1. september 2023.

Lidt om os

HR Søndre City betjener 4 fakulteter: Det Juridiske-, Humanistiske-, Samfundsvidenskabelige- og Teologiske Fakultet samt Fællesadministrationen på Københavns Universitet. Som elev hos os vil du blive en del af vores administration og varetage nogle af de mangeartede opgaver, vi dagligt stilles over for. HR Søndre City laver både almindelig personaleadministration, men også mere specialiserede opgaver som, rekruttering af forskere og undervisere og administration af ph.d.-studerende og ph.d.-kurser. Du vil i et elevforløb i HR Søndre City komme rundt i vores forskellige teams, så vi sikrer, at du stifter bekendtskab med og oplæres i mange af de varierede opgaver, vi udfører. Det er vigtigt for os at sikre, at du får et grundigt indblik i, hvilke arbejdsopgaver og servicefunktioner vi er ansvarlige for.

Arbejdsopgaverne kan f.eks. omfatte:

  • Jobopslag
  • Overenskomster og stillingskategorier
  • Ansættelser og ændringer i ansættelsesforhold
  • Barselssager, refusion ved sygdom og barsel og ferieafregninger
  • Lønbehandling og lønkontrol i Statens lønsystemer SLS og HR-løn
  • Mailbesvarelse, journalisering og sagsstyring
  • Ph.d.- og kursus-administration
Vi tilbyder:

  • Varierende og spændende arbejdsopgaver på en arbejdsplads i konstant udvikling
  • En stor selvstændighed i opgaveløsningen, hvor du indgår som en del af et team på lige fod med de øvrige medarbejdere
  • Arbejdsopgaver der løbende udvikles i takt med uddannelsesforløbet og din udvikling
  • En arbejdsplads med et godt socialt miljø
  • En studietur til Bruxelles, der tilrettelægges af din skole
Lidt om dig

Personlige kvalifikationer:

  • Du er nysgerrig, opsøgende og empatisk
  • Du har gode kommunikationsevner, både i tale og på skrift
  • Du trives i et dynamisk og til tider travlt miljø
  • Du er god til at prioritere dine opgaver og sætter en ære i at løse dem ordentligt
  • Du er detaljeorienteret og kvalitetsbevidst
  • Du tager ansvar både for dine opgaver og din udvikling
Faglige kvalifikationer:

  • Det er et krav, at du har bestået eller vil bestå en af følgende uddannelser:
  • EUX merkantil med kvalifikationer til kontoruddannelsen med specialer
  • STX, HF, HTX inkl. 5 ugers EUS/HGS grundforløb
  • HHX
  • HG2/HGV eller HGS med kvalifikationer til kontoruddannelsen med specialet offentlig administration opnået på gammel ordning (før 1. august 2015)
  • Du behersker Microsoft Office og har generelt flair for IT
  • Du er god til dansk retskrivning
  • Du har gode engelskkundskaber
Hvis du er over 25 år og har gennemført anden erhvervsuddannelse eller har relevant erhvervserfaring, bedes du vedhæfte en realkompetencevurdering til din ansøgning. Realkompetencevurderingen bliver foretaget på en erhvervsskole.

Løn- og ansættelsesforhold:

Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og efter organisationsaftalen mellem Skatteministeriet og HK/STAT. Er du mellem 18 og 24 år er startlønnen 14.598 kr. pr. måned eksklusiv pension. Og er du fyldt 25 år, er lønnen 21.119,08 kr. pr. måned eksklusiv pension. Arbejdstiden er på 37 timer pr. uge. Der foreligger en flekstidsaftale.

Ansøgning:

Send elektronisk ansøgning, bilagt CV samt dokumentation for uddannelse, ved at klikke på "Søg stillingen" knappen i opslaget på http://jobportal.ku.dk/administrative-og-forskningsunderstoettende-stillinger/elever-og-praktikanter/.

Ansøgningen skal være os i hænde senest den 5. juni

Vi holder ansættelsessamtaler løbende.

Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset baggrund til at søge stillingen.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Jeppe Bjørn Pedersen jp@hrsc.ku.dk eller Susanne Kirst ski@hrsc.ku.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Dragør Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Københavns Universitet, HR Søndre City, Njalsgade 80, 2300 København S

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1307&ProjectId=159327&DepartmentId=19188&MediaId=4632&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5837696

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet