IT og dataassistent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

IT og dataassistent til HK’s GDPR- og datateam i Juridisk Kompetencecenter

Har du blik for detaljen, kan du arbejde selvstændigt og har du flair for excel- og systemarbejde?

Så er du måske vores nye kollega, som har interesse for at løse administrative opgaver knyttet til vores mange GDPR-aktiviteter i tæt samarbejde med kollegaerne i teamet, hvor arbejdsglæde og kollegakarma vægtes højt.

I HK håndterer vi dagligt mange følsomme oplysninger om vores medlemmer. Det kræver omhu og omtanke,

så vores medlemmer altid kan have tillid til, at deres oplysninger håndteres efter reglerne.

Jobbet

Dine opgaver vil på tværs af organisationen være en blanding af driftsopgaver og udviklingsopgaver.

Driftsopgaver indebærer bl.a. at understøtte administrative arbejdsgange i forbindelse med f.eks. intern audit og opfølgning med databehandlere, samt sikre, at der fortsat idriftsættes og gennemføres sletterutiner. Du vil blandt andet skulle deltage i opdatering af forretningsgange for sletning, opdatering af årshjul samt hjælpe kollegerne i afdelingen med mindre IT-udfordringer og hurtigt kunne vurdere, om du det kan løse det lokalt, eller om problemet skal til HK IT.

Udviklingsopgaver varierer efter behov og dine kompetencer, men som eksempel står teamet overfor en digital transformation, hvor et nyt compliancesystem skal implementeres, og du vil blive en aktiv deltager i arbejdet hermed.

Andre opgaver vil efter oplæring være:

  • Sagsbehandling af GDPR sikkerhedshændelser,
  • Sagsbehandling af slette/indsigtsanmodninger og/eller klager fra de registrerede,
  • Opdatering af compliancesystem, intranet vedr. GDPR og sagsbehandlingssystem.

 

Arbejdet vil foregå i tæt samspil med teamets øvrige medarbejdere. Rollen indebærer, at du vil få en bred kontakt til alle dele af HK’s organisation – både afdelingerne i forbundet, sektorerne og HK’s lokalafdelinger.

Din profil

Du er en person med højt humør, der har blik for struktur og detaljer og du besidder stor flair for IT. Du trives med systematik og orden, men også med, at hverdagen ikke altid kan planlægges. Du er udviklingsorientret og robust samt evner at se nye muligheder. Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du også kan læse korrektur.

Du er kyndig bruger af Microsoft Office-pakken, herunder særligt Excel. Det er en fordel, hvis du har kendskab til GapSolutions, SharePointbaseret systemer, f.eks. GetOrganized, eller tilsvarende IT-systemer. Selvom der er systemer, du ikke kender, er du ikke bange for at blive kyndig bruger hurtigt.

Som person er du uformel og fremkommelig, og så er du en holdspiller. Vi vægter det gode samarbejde og den uformelle tone i vores team og afdeling meget højt – både i forhold til vores samarbejdspartnere og til hinanden internt i team og afdeling.

Vi tilbyder

Mange forskellige arbejdsopgaver og mulighed for at påvirke løsningen af opgaverne. Din personlige og faglige udvikling vil også være i fokus. Vi tilbyder gode løn- og ansættelsesvilkår – herunder flekstid – og en stor grad af fleksibilitet i planlægningen af dine arbejdsopgaver i øvrigt.

Stillingen er på 37 timer om ugen inkl. frokost i henhold til intern overenskomst med OK-fællesskabet (Klubben HK). Derudover tilbyder vi en sund kantine, mulighed for parkering, motionscenter, massageordning m.v.

Yderligere oplysninger

Er du interesseret i at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Anton Gramstrup Larsen på telefon 2128 6977.

Tiltrædelse

Snarest muligt.

Ansættelsessted

HK Danmark, Weidekampsgade 8, 2300 København S.

Ansøgningsfrist

Fredag den 8. september 2023.

Ansøgning

Søg stillingen ved at klikke på ’ANSØG’ nedenfor. Vedhæft venligst motiveret ansøgning, CV og relevante bilag.

Alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, seksuel orientering, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søges stillingen.

------

Med 215.000 medlemmer er HK landets næststørste fagforbund. Vi arbejder blandt andet for gode overenskomster og sunde, sikre arbejdsforhold og hjælper vores medlemmerne med job og karriere. Alt sammen for at give vores medlemmer et godt fodfæste på arbejdsmarkedet både i dag og i morgen.

HK Forbundet er en attraktiv arbejdsplads med et kollegafællesskab, hvor vi rækker ud og hjælper hinanden på tværs af teams og afdelinger. Vi arbejder hver dag for at indfri medlemmernes forventninger om god og nærværende service. Det sætter skub i en lang række initiativer og projekter, der er med til at skabe muligheder for, at du som medarbejder kan udvikle dig såvel fagligt som personligt. Målet er, HK skal levere services af en sådan kvalitet, at HK fortsat er det oplagte valg for nuværende og nye medlemmer.

Læs mere om HK: www.hk.dk/omhk

Mød tre medarbejdere i HK: https://www.hk.dk/omhk/job-i-hk-fagforening/om-at-arbejde-i-hk-fagforening

 

 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=83724c45)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Dragør Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

HK Forbundet - Juridisk Kompetencecenter, Weidekampsgade, 2300 København S

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=83724c45&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5889993

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet