Informationsmedarbejder til Informationscenter

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du serviceminded, god at tale i telefon med og vant til at have mange bolde i luften? Interesserer du dig for sundhed og patientsikkerhed? Er du nysgerrig og videbegærlig? Så er du måske vores nye kollega?

Om Informationscentret 

I Informationscenteret er vi tre medarbejdere som hjælper borgere, patienter, pårørende, læger og andre sundhedspersoner med at få svar på deres spørgsmål om blandt andet autorisation af sundhedspersoner, EU-sygesikring, kørekortssager, tilsyn med behandlingssteder og sundhedspersoner og meget mere. En del henvendelser besvares direkte af medarbejderne i Informationscenteret og de resterende henvendelser viderestilles til andre medarbejdere i styrelsen.

Informationscenteret er organisatorisk placeret i Økonomienheden, men har et tæt samarbejde med styrelsens andre enheder. 

Dit arbejde 

Som medarbejder i Informationscenteret er din primære opgave at være med til at sikre, at henvendelser – hvad enten det er på mail eller telefon – besvares eller visiteres videre til rette vedkommende i styrelsen. Du skal således være med til at sikre, at borgere, patienter, pårørende, sundhedspersoner m.m. bliver guidet hurtigt og sikkert til de svar, de søger. Du skal derfor være god til at opnå og vedligeholde et overblik over styrelsens forskellige opgaver og fagområder. 

I informationscenteret er der altid mange bolde i luften, så du skal kunne trives i et højt arbejdstempo. Til gengæld tilbyder vi et meningsfyldt arbejde i en styrelse, der værdsætter godt kollegaskab, god kundeservice og engagement. 

Din uddannelse og erfaring 

  • du er kontoruddannet eller lignende
  • det er en fordel, at du har kendskab til sundhedsvæsnet
  • du har god erfaring med telefonservice eller anden udadvendt kundekontakt
  • du formulerer dig klart og flydende på dansk– mundtligt såvel som skriftligt – og er god til engelsk
  • du bevæger dig hjemmevant i offentlige selvbetjeningsløsninger, og du kan guide andre gennem hjemmesider.

Dine personlige kvalifikationer 

  • du har et udpræget "servicegen" og agerer altid professionelt
  • du er nysgerrig og videbegærlig og arbejder systematisk med at indsamle ny viden
  • du trives med at tale i telefon og kan lide at hjælpe borgere og fagfolk i mange forskellige livssituationer
  • du er omgængelig og en teamplayer

Vi tilbyder 

Et meningsfuldt arbejde i en spændende organisation med høj faglighed, mange interessenter og samfundsnyttige opgaver. Du vil indgå i et team med søde og dygtige kollegaer og få indblik i sagsområder med stor betydning for borgerne. 

Om ansættelsen

Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S-fællesoverenskomsten) og gældende organisationsaftale mellem Skatteministeriet og HK/Stat for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK), jf. aftalens bestemmelser vedrørende kontorfunktionærer.

Kontakt os gerne 

Få mere at vide om stillingen ved at ringe til Helle El Mahdi på tlf. 9351 8720 eller Mathis Weidanz på tlf. 4488 9221.

Er du interesseret?

Klik på "Ansøg dette job" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 31 og uge 32.

Generelt om styrelsen

Styrelsen for Patientsikkerheds vision er et trygt sundhedsvæsen. Det skal være trygt at være i sundhedsvæsnet – både for patienter og sundhedspersoner.

Vi udsteder autorisationer til sundhedsvæsenets 19 forskellige faggrupper og sikrer, at de opfylder de kvalitetskrav, som vi i Danmark stiller til vores sundhedspersoner. Vi fører tilsyn med behandlingssteder og sundhedspersoner. Vi administrerer rapporteringssystemet for utilsigtede hændelser i sundhedsvæsnet og udarbejder læringsmaterialer. Vi yder sundhedsfaglig og sundhedsjuridisk rådgivning til sundhedsvæsenets aktører. Vi rådgiver kommuner, regioner og andre myndigheder i bl.a. miljøsager. Vi foretager retslægelige ligsyn sammen med landets politikredse. Og vi administrerer EU-reglerne om sygesikring ved behandling i udlandet.

Vi er ca. 360 medarbejdere og har herudover tilknyttet en række sagkyndige konsulenter. Styrelsen dækker hele landet og har enheder i København, Taulov, Randers og på Færøerne.

Styrelsen for Patientsikkerhed har røgfri arbejdstid.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap, etnisk baggrund.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=adeaec49)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Dragør Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Styrelsen for Patientsikkerhed, Islands Brygge, 2300 København S

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=adeaec49&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5876108

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet