BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du serviceminded, god at tale i telefon med og vant til at have mange bolde i luften? Interesserer du dig for sundhed og patientsikkerhed? Er du nysgerrig og videbegærlig? Så er du måske vores nye kollega?
Om Informationscentret
I Informationscenteret er vi tre medarbejdere som hjælper borgere, patienter, pårørende, læger og andre sundhedspersoner med at få svar på deres spørgsmål om blandt andet autorisation af sundhedspersoner, EU-sygesikring, kørekortssager, tilsyn med behandlingssteder og sundhedspersoner og meget mere. En del henvendelser besvares direkte af medarbejderne i Informationscenteret og de resterende henvendelser viderestilles til andre medarbejdere i styrelsen.
Informationscenteret er organisatorisk placeret i Økonomienheden, men har et tæt samarbejde med styrelsens andre enheder.
Dit arbejde
Som medarbejder i Informationscenteret er din primære opgave at være med til at sikre, at henvendelser – hvad enten det er på mail eller telefon – besvares eller visiteres videre til rette vedkommende i styrelsen. Du skal således være med til at sikre, at borgere, patienter, pårørende, sundhedspersoner m.m. bliver guidet hurtigt og sikkert til de svar, de søger. Du skal derfor være god til at opnå og vedligeholde et overblik over styrelsens forskellige opgaver og fagområder.
I informationscenteret er der altid mange bolde i luften, så du skal kunne trives i et højt arbejdstempo. Til gengæld tilbyder vi et meningsfyldt arbejde i en styrelse, der værdsætter godt kollegaskab, god kundeservice og engagement.
Din uddannelse og erfaring
- du er kontoruddannet eller lignende
- det er en fordel, at du har kendskab til sundhedsvæsnet
- du har god erfaring med telefonservice eller anden udadvendt kundekontakt
- du formulerer dig klart og flydende på dansk– mundtligt såvel som skriftligt – og er god til engelsk
- du bevæger dig hjemmevant i offentlige selvbetjeningsløsninger, og du kan guide andre gennem hjemmesider.
- du har et udpræget ”servicegen” og agerer altid professionelt
- du er nysgerrig og videbegærlig og arbejder systematisk med at indsamle ny viden
- du trives med at tale i telefon og kan lide at hjælpe borgere og fagfolk i mange forskellige livssituationer
- du er omgængelig og en teamplayer
Et meningsfuldt arbejde i en spændende organisation med høj faglighed, mange interessenter og samfundsnyttige opgaver. Du vil indgå i et team med søde og dygtige kollegaer og få indblik i sagsområder med stor betydning for borgerne.
Om ansættelsen
Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S-fællesoverenskomsten) og gældende organisationsaftale mellem Skatteministeriet og HK/Stat for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK), jf. aftalens bestemmelser vedrørende kontorfunktionærer.
Kontakt os gerne
Få mere at vide om stillingen ved at ringe til Helle El Mahdi på tlf. 9351 8720 eller Mathis Weidanz på tlf. 4488 9221.
Er du interesseret?
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 31 og uge 32.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Dragør Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Styrelsen for Patientsikkerhed, Islands Brygge, Islands Brygge 67, 2300 København S
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170808&DepartmentId=8853&MediaId=2524&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5875822