Indkøbskonsulent til varetagelse og videreudvikling af indkøbsområdet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være en del af en velfungerende indkøbsfunktion med gode muligheder for både at arbejde selvstændigt og være en del af et stærkt fagligt miljø? Så er det dig, vi mangler som indkøbskonsulent!

Om Jobbet
Dragør Kommune arbejder på at etablere et tæt samarbejde med Tårnby Kommune på indkøbsområdet. Du vil blive ansat af Dragør Kommune, men vil i praksis indgå i et etableret og velfungerende team med fem andre kolleger i Tårnby Kommune. Teamet har høje ambitioner og et højt fagligt niveau, men også en afslappet omgangstone med højt til loftet.

Der er et stærkt politisk fokus på, at indkøb gennemføres effektivt og hensigtsmæssigt.
Indkøbsfunktionen har derfor en nøglerolle i forhold til at binde politiske ambitioner sammen med kommunernes indkøbsbehov. Du vil derfor opleve, at der fra mange kanter er fokus på holdet og dets resultater.

Som del af et indkøbsteam med en bred opgaveportefølje vil dine konkrete opgaver kunne tilpasses ud fra kompetencer og erfaringer, men eksempelvis omfatte:

  • Drift og formidling af E-handel og compliancerapporter
  • Rådgive kollegaer og ledelse om indkøb og kontrakter
  • Foretage tilbudsindhentninger, udbud og tildeling på SKI-aftaler
  • Foretage kontrakt- og leverandørstyring
  • Forhandle og løbende optimere indkøbsaftaler.

Kvalifikationer
Der vil være mulighed for at præge det faglige indhold og arbejde selvstændigt, men du skal være indstillet på at indgå i et stærkt team, hvor resultater er noget, vi skaber sammen. Vi forestiller os, at du kan sætte kryds ved mange eller alle af nedenstående punkter:
  • Erfaring med drift og formidling af E-handel, herunder særligt den løbende supportering af brugerne af E-handelssystemet
  • Er vant til at arbejde i en politisk styret organisation – fx en kommune, en styrelse eller tilsvarende
  • God til at samarbejde og til at kommunikere med forskellige faggrupper
  • Erfaring med at foretage offentlige indkøb (det kan fx være at du har gennemført tilbudsindhentninger, miniudbud eller EU-udbud)
  • Kendskab til og erfaring med at indkøbe via SKI’s aftaler

Vi tilbyder
  • En fleksibel arbejdsdag og i et vist omfang mulighed for hjemmearbejde
  • Mulighed for at sætte præg på dit arbejde
  • Mulighed for at videreudvikle dig både personligt og fagligt
  • En uformel atmosfære med store frihedsgrader
  • Ledelsesmæssigt fokus på både faglige udfordringer og et godt socialt miljø.
Dragør Kommune tilbyder desuden en række personalegoder, såsom erhvervskort til offentlig transport, hvor du sparer op til 50% på daglig transport skattefrit. Tilskud til massage og Dragør Svømmehal. Rabat på dit kontingent til træningscentrene FYSIQ og SATS. Eller er du mere til at leje kommunens skønne sommerhus i Sverige, så er det også en mulighed.

Rammer for stillingen
Din tid vil blive fordelt imellem at være en del af det faglige miljø i Tårnbys indkøbsfunktion og være tæt på brugerne af indkøbsaftaler og indkøbssystem i Dragør. Du vil dermed være nogle dage om ugen på Tårnby Rådhus og nogle dage om ugen på Dragør Rådhus. Du vil blive en del af et fagligt stærkt hold, som har ansvar for at skabe rammer for succes på indkøbsområdet, herunder udbud og indgåelse af indkøbsaftaler, opfølgning på forbrug, ledelsesrapportering og faglig sparring for indkøbere på tværs af fagområder.

Stillingen er på fuld tid med løn efter overenskomst og mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg.

Proces
Vi ser frem til at modtage din ansøgning senest den 10. marts 2024 via kommunens rekrutteringssystem: https://www.dragoer.dk/vores-kommune/job-i-dragoer-kommune/soeg-job/.

Vi forventer at holde samtaler i slutningen af uge 11 og uge 12. Stillingen ønskes besat senest den 1. maj 2024.

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte økonomichef i Dragør Kommune Bo Grubbe Jensen på telefon (26 80 50 19) eller mail (boj@dragoer.dk)

Send din ansøgning med oplysning om uddannelse og tidligere beskæftigelse via kommunens rekrutteringssystem: https://www.dragoer.dk/om-kommunen/job-i-dragoer-kommune/soeg-job

Dragør Kommune har ca. 14.500 indbyggere, og den kommunale organisation har ca. 1.200 medarbejdere. Vi er en attraktiv arbejdsplads og kan hver dag glæde os over engagerede og kvalificerede kollegaer, der bakker op om vores mål og værdier.

Som medarbejder i Dragør Kommune vil du opleve høj faglighed og et mindst lige så højt ambitionsniveau. Vi lægger vægt på trivsel og ønsker at skabe rammerne for et godt liv – både på og uden for arbejdspladsen.

Dragør Kommune ser mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle uanset køn, alder og religion, etnisk oprindelse eller seksuel orientering til at søge ledige stillinger i kommunen.

Stillingsbetegnelse
Indkøbskonsulent

Ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer ugentlig

Virksomhedsoplysninger
Økonomiafdelingen

Tiltrædelse
1. maj 2024

Ansøgningsfrist
10. marts 2024

Kontaktperson
Økonomichef Bo Grubbe Jensen på telefon (26 80 50 19) eller mail (boj@dragoer.dk)

Uddannelse
Akademiker eller erfaren HK'er

Arbejdsområde
Indkøb

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Dragør Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Økonomiafdelingen, Kirkevej, 2791 Dragør

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5999025

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet