BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for service, er energien høj og elsker du en tempofyldt hverdag? Så er det dig vi leder efter som receptionist hos Go Hotel Copenhagen.
Hos Go Hotel Copenhagen leder vi efter en smilende, ansvarsbevidst og top serviceminded deltids receptionist til at blive en del af vores team.
Go Hotels er en nyere hotelkæde, der vækster hurtigt, hvor vi arbejder ud fra sloganet om ”easy, fast, comfortable” og tilbyder jordnær og personlig service til vores gæster.
Go Hotel Copenhagen er et 2-stjernet hotel med 219 værelser tæt ved Tårnby station og med nem adgang til centrum og Københavns lufthavn.
Stillingen er en deltidsstilling i receptionen med et garanteret timetal på omkring 80 timer pr. måned. Vi har åbent 365 dage om året, så vagterne i receptionen vil både være morgenvagter- og aftenvagter samt hver anden weekend. Derudover vil der også forekomme nattevagter i tilfælde af ferier, barsler, sygdom og andet. Vagtplanen fastlægges for 4 uger ad gangen. Der vil være mulighed for ekstra timer ved spidsbelastninger, ferie og sygdom og der vil vi håbe på at du kan hjælpe med at træde til.
Du skal være imødekommende, smilende, have service som mellemnavn og lyst til at gøre en forskel for vores skønne gæster.
Du vil nogle gange stå alene på vagt og andre gange stå sammen med kollegaer på vagter – Det er derfor ekstra vigtigt at du er en god selvstarter.
Du har muligheden for at træffe beslutninger direkte i samspillet med gæsten, hvilket gør at du skal være yderst ansvarsbevidst og altid søge den bedste løsning for gæsten.
Arbejdsopgaver:
- At yde imødekommende, glad og jordnær service til vores gæster
- Tjek ind / Tjek ud af vores gæster
- Reservationer af både individuelle og gruppe reservationer via e-mail
- Telefonbetjening
- Administration ved gennemgang af ankomst og afrejselister samt daglig opfølgning
- Opsalg af værelsesopgraderinger samt mersalg
- Fakturering og kasseafstemning
- Salg fra baren
- Gode kollegaer som sammen er et stærk team, der arbejder for at yde den bedste service
- En uformel tone, hvor vi værdsætter humor og glæde højt
- Du bliver en del af en hotelkæde i vækst hvor dine inputs er værdsat
- Et arbejde hvor du er en central del af hotellets drift og gæstens oplevelser
- Mulighed for at udvikle sig i jobbet
- Overenskomst, sundhedsordning og gode vilkår
Profil og egenskaber:
- Du brænder for service
- Du har gerne erfaring fra et servicefag
- Du taler og skriver dansk og engelsk på et avanceret niveau
- Du har flair for IT – vi benytter Office pakken og Mews hotelsystem
- Du har en god energi og en positiv indstilling – samtidig med at du er proaktiv og tager ansvar for din arbejdsplads
- Du er en teamspiller der elsker at skabe resultater med dine kollegaer
Ansøgning:
Kan du se dig selv i ovenstående og er du klar på en spændende hverdag i en hotelkæde med fart på, så send en ansøgning samt CV allerede i dag.
Der bliver indkaldt til samtaler løbende. Stillingen er til tiltrædelse start august eller efter aftale.
Såfremt du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Trine Borregaard på hr@go-hotel.com.
Vi glæder os meget til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Dragør Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid
-Arbejdsgiver:
Go Hotel Copenhagen, Gemmas Allé 203, 2770 Kastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=2781&ProjectId=143601&DepartmentId=18958&MediaId=4630&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5852858