Farmakonom til ordremodtagelse og GDP-relaterede opgaver

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at spille en afgørende rolle i forsyningen af livsvigtige vacciner til hele Danmark? Statens Serum Institut (SSI) søger en dygtig farmakonom til vores Ordreafsnit, hvor du vil være ansvarlig for at håndtere ordrer fra bl.a. læger, sygehuse, apoteker og dyrlæger.

Du har nu en unik mulighed for at bidrage til den nationale indsats for at beskytte befolkningen mod sygdomme gennem effektiv vaccineadministration. Kom med os på denne vigtige rejse, hvor du vil spille en afgørende rolle i at sikre, at vacciner når frem til dem, der har brug for dem mest, og gør en reel forskel i samfundet.

Om Ordreafsnittet
Ordreafsnittet er en del af hjertet af vores arbejde i Forsyningsafdelingen. Vi er en dynamisk og travl afdeling bestående af ca. 55 dedikerede medarbejdere, hvoraf afsnittet består af 4 farmakonomer og 2 administrative medarbejdere. Som en del af Ordreafsnittet vil du blive del af et energisk og dygtigt team, der tager sig af varemodtagelse og lagerhold, ordremodtagelse og salg af vacciner (humane og veterinære), immunglobuliner m.v. til praktiserende læger, dyrlæger, apotekere og sygehusapoteker i overensstemmelse med GDP-reglerne. Vi har også ansvaret for pakning og forsendelse af alle Instituttets produkter til både ind- og udland.

Ordreafsnittet er bemandet i SSI´s åbningstid fra mandag til torsdag kl. 8.00-15.30 og fredag kl. 8.00-15.00. Ved spidsbelastning kan der være andre arbejdstider.

Din hverdag hos os
Dine primære arbejdsopgaver vil blive:

  • Ordrehåndtering af vacciner m.m. pr. telefon, webshop og mail
  • Håndtering af restordrer og reklamationer herunder afvigelsesbehandling
  • Booking og håndtering af diverse forsendelser til ind- og udland
  • Udformning og vedligehold af instruktioner m.v.
  • I spidsbelastning at deltage i pluk, kontrol og pak af vacciner.
Din uddannelse, erfaring og personlige kvalifikationer
Vi forventer, at du er uddannet farmakonom, laborant eller tilsvarende og kan yde telefonservice på højt niveau samt at du har kendskab til Office pakken. Hvis du har kendskab til SAP eller tilsvarende ERP-styresystem er det desuden en fordel.
Kendskab til GDP (Good Distribution Practice) er ligeledes en fordel, da alt arbejdet foregår i henhold til disse krav.

Derudover er det vigtigt, at du som person:

  • Er struktureret og præcis i dit arbejde, så du kan håndtere ordrer effektivt og korrekt.
  • Har evnen til at arbejde fleksibelt og effektivt både i et højt tempo og i et mere roligt tempo, da ordremodtagelsen kan variere i intensitet og kræver fortsat høj nøjagtighed og opmærksomhed på detaljer.
  • Er ansvarsfuld og pålidelig, så du kan håndtere dokumentation af ordrer korrekt i overensstemmelse med gældende procedurer og retningslinjer.
  • Er kommunikativ, samarbejdsorienteret og kan håndtere kommunikationen med forskellige parter samt sikre korrekt behandling af ordrer.
Vi tilbyder
Muligheden for en meningsfuld karriere med samfundsnyttige arbejdsopgaver hos en af Danmarks mest anerkendte institutioner. Her vil du blive en del af et fagligt stærkt team, hvor du vil få en bred kontaktflade og arbejde sammen med engagerede kollegaer. Vores arbejdsmiljø er præget af en uformel og positiv omgangstone, der skaber en behagelig atmosfære. Vi tilbyder en fleksibel arbejdsplads med fokus på familievenlighed, herunder en 37-timers arbejdsuge inklusiv frokostpause. Beliggende i hjertet af København, vil du have nem adgang til offentlig transport og være en del af en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor du kan gøre en forskel i samfundet.

Om ansættelsen
Afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund bliver du ansat efter:

  • gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-fællesoverenskomsten) og gældende organisationsaftale mellem Skatteministeriet og HK/Stat, jf. aftalens bestemmelser vedrørende HK/Stat for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK)
eller

  • gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Lærernes Centralorganisation og CO10 (LC/CO10-fællesoverenskomst) og den til tid enhver tid gældende organisationsaftale for farmakonomer og defektricer mellem Finansministeriet og Statstjenestemændenes Centralorganisation II.
Der skal fremvises straffeattest ved ansættelsessamtalen. Derudover skal der i forbindelse med ansættelsen ske sikkerhedsgodkendelse (krav om sikker luftfragt).

Kontakt os gerne
Du kan få mere at vide om jobbet ved at kontakte afsnitsleder Jonas Stejn Klotz på tlf.: 2931 0142.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Dragør Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

SSI, Artillerivej 5, 2300 København S

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=171461&DepartmentId=10200&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5890760

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet