Dragør Kommune: Sosu-assistent til aftenvagt

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Enggården søger social- og sundhedsassistent, 28 timer/uge, til aftenvagt i afdeling A.

Aftenvagten arbejder i 5-2 ordning.
Man arbejder mandag og tirsdag hver uge, samt fredag-lørdag-søndag i lige uger.

Om aftenen arbejder sosu-assistenten sammen med 3 kolleger som er sosu-hjælpere. Sosu-assistent indgår i den praktiske pleje og varetager også de sygeplejefaglige opgaver i afdelingen. Sosu-assistenten har mulighed for at sparre med de øvrige assistenter i huset og kan også benytte sig af kommunens akutteam som består af sygeplejersker.

Vi er en afdeling i en rivende udvikling, hvor vi ønsker at højne vores faglige kompetencer, således at vi også fremover kan leve op til de spændende opgaver, det nære sundhedsvæsen byder på.

Vi går op i at have gode relationer på tværs i huset, ser muligheder i stedet for begrænsninger og vi fokuserer i hverdagen på at have en anerkendende og tillidsfuld tilgang til hinanden.

Vi vægter nærvær og omsorg for vores beboere, faglig sparring og udvikling. Du skal være med til at skabe et miljø, hvor vi taler om vores praksis og sætter fokus på handlemuligheder og evaluering i det daglige og hvor vi sammen udvikler os.

Vi har jævnligt undervisning, kurser og projekter i huset. Blandt andet sondeundervisning, sanseintegrationsundervisning, KOL/astma undervisning, projekt omkring ’intelligente bleer’ og meget mere. Vi bruger CURA som EOJ.

Vi lægger vægt på

  • At du er uddannet sosu-assistent
  • At du har lyst til at lære fra dig og samtidig ønsker at udvikle dig
  • At du vil være med til at skabe et godt miljø for vores beboere og vores arbejdsplads
  • At du bidrager i dagligdagen til faglig refleksion
  • At du evner at skabe gode relationer til vores beboere, pårørende og samarbejdspartnere

Vi kan tilbyde
  • Søde beboere
  • En stor grad af selvstændighed
  • Engagerede kolleger
  • Godt kollegaskab, hvor vi drager omsorg for hinanden
  • God introduktion

Om arbejdspladsen
Enggården ligger i smukke omgivelser i Dragør, tæt på vand og skov, og med bus 250S lige til døren. Huset består af 109 plejeboliger samt en afdeling med 8 midlertidige pladser. Afdeling A består i dag af 28 plejeboliger.

Ansatte i Dragør Kommune har mulighed for at benytte sig af personalegoder, fx i form af rabatter hos Fysiq, SATS, Dragør Svømmehal, tilskud til massage og ergoterapeut mm.

Vil du vide mere?
Er du interesseret i at høre mere så kontakt områdeleder Nikoline Munkebæk på telefon 51 57 77 26

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist
21. september 2023.

Tiltrædelse den 1. november 2023 eller efter aftale.

Send din ansøgning med oplysning om uddannelse og tidligere beskæftigelse via kommunens rekrutteringssystem: https://www.dragoer.dk/om-kommunen/job-i-dragoer-kommune/soeg-job

Dragør Kommune har ca. 14.000 indbyggere, og den kommunale organisation har ca. 1.000 medarbejdere. Dragør er kendt for den gamle bydel, sit levende og aktive havnemiljø med fiskerbåde og fritidssejlere, Hollænderbyen og de mange skønne naturområder langs Amagers kyst

Stillingsbetegnelse
SOSU assistent

Ansættelsesforhold
Stillingen er på 28 timer ugentlig

Virksomhedsoplysninger
Omsorgscenteret Enggården

Tiltrædelse
1. november 2023

Ansøgningsfrist
21. september 2023

Kontaktperson
Områdeleder Nikoline Munkebæk, telefon 51 57 77 26

Uddannelse
SOSU assistent

Arbejdsområde
Ældrepleje/sundhed

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Dragør Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (28-28 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Dragør Kommune, Engvej 20 A, 2791 Dragør

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1424&ERId=84664

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5899669

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet