Dragør Kommune: Medarbejder med flair for økonomi og administrative opgaver søges

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en serviceorienteret kollega til at varetage bibliotekets daglige økonomi og andre administrative opgaver, som ikke er økonomi relateret. Der er tale om en fast deltidsstilling på 15-20 timer om ugen på Dragør Bibliotek.

Dine arbejdsopgaver

  • Budgetopfølgning i KMD Opus Økonomi
  • Regnskab i samarbejde med bibliotekslederen og eksterne samarbejdspartnere
  • Løbende bogholderi, fakturering og administration
  • Ad hoc-opgaver fx bestilling af kontorartikler, mødeplanlægning m.m.
  • Øvrige opgaver som relaterer sig til løn- og personaleforhold
Vi forestiller os, at du arbejder selvstændigt og kan tage initiativ. Du finder gerne nye og bedre måder at optimere dine arbejdsgange på.

Som person er du ansvarlig, god til at prioritere og har sans for både de små og store detaljer.

Vi forventer, at du
  • har erfaring med KMD Opus Økonomi
  • har sans for detaljerne i et regnskabsarbejde
  • er uddannet kontorassistent eller har en anden tilsvarende relevant uddannelse fx finansassistent
  • er rutineret bruger af Microsoft Office 365
  • er god til at samarbejde
Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har erhvervserfaring fra et folkebibliotek.

Vi tilbyder
Du kommer til at indgå i et spændende team på 11 personer, hvor godt humør, fælles ansvarlighed, gensidig respekt og generøsitet udgør et godt arbejdsmiljø. Ligeledes vægter vi værtsskab højt i vores møde med borgerne med fokus på at møde dem i øjenhøjde.

Vil du vide mere
Spørgsmål kan rettes til biblioteksleder Pauline Raff på 51 57 77 21

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Frist
Ansøgningsfrist er onsdag den 20. september 2023

Tidsplan
Vi afholder samtaler mandag den 25. september

Stillingen ønskes tiltrådt pr. 1. januar 2024

Stillingsbetegnelse
Administrativ medarbejder

Ansættelsesforhold
Stillingen er på 15-20 timer ugentlig

Virksomhedsoplysninger
Dragør Bibliotekerne

Tiltrædelse
1. januar 2024

Ansøgningsfrist
20. september 2023

Kontaktperson
Pauline Raff på 51 57 77 21

Uddannelse
Relevant uddannelse fx kontorassistent/finansassistent

Arbejdsområde
Administration

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Dragør Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (15-20 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Dragør Kommune, Vestgrønningen 18, 2791 Dragør

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1424&ERId=84869

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5902858

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet