BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du superskarp og har høj viden om demens? Og drømmer du om at sætte din viden i spil i en lille kommune med korte kommandoveje? Så søg jobbet som demenskoordinator hos os.
Du får styringen af demensområdet hos hjemmeboende borgere i Dragør kommune, og du vil have en høj grad af indflydelse på dine opgaver. Opgaverne spænder bredt inden for demensområdet lige fra hjemmebesøg, rådgivning og vejledning af borger/pårørende, koordinering med andre faggrupper med mere. Derfor er det vigtig for os, at du kender til demensområdet og de lovmæssige krav der er knyttet til feltet.
Vi forventer
- At du har en sundhedsfaglig uddannelse, gerne på bachelor niveau, suppleret med relevant efteruddannelse inden for demensområdet.
- At du varetager årskontroller hos hjemmeboende borger med diagnosticeret demens.
- At du støtter op om borger/pårørende i forbindelse med udredning.
- At du er interesseret i at drive pårørende grupper.
- At du vejleder hjemmeplejens udekørende personale i forhold til demens.
Vi tilbyder
- En organisering i hjemmeplejen.
- En god og stabil arbejdsplads, med glade medarbejdere.
- Gode tværfaglige sparringsmuligheder.
- Fuldtid. 30 timer/uge er afsat til demensområdet og den resterende tid er afsat til almene udekørende opgaver, afhængig af din uddannelsesbaggrund. Der er mulighed for deltid, hvis det ønskes.
- Sparring med demenskoordinator på vores plejecenter.
Om os
Hele hjemmeplejen er samlet på en adresse i Dragør kommune. Ud over sygeplejersker og SOSU-medarbejdere, har vi også fys- og ergoterapeuter, diætist og administrativt personale ansat. Lige nu er demensområdet delt mellem to hvor plejehjemsområdet dækkes af en medarbejder på vores Plejecenter og de hjemmeboende borgere dækkes af hjemmeplejen. Så det er kun borgere i eget hjem du skal varetage.
Personalegoder
Kommunen tilbyder en række personalegoder, såsom erhvervskort til offentlig transport, hvor du sparer op til 50% på daglig transport skattefrit. Tilskud til massage og Dragør Svømmehal. Rabat på dit kontingent til træningscentrene FYSIQ og SATS. Eller er du mere til at leje kommunens skønne sommerhus i Sverige, så er det også en mulighed.
Vil du vide mere?
Har du spørgsmål eller vil du høre mere om stillingen, kan du kontakte Leder af hjemmeplejen Lisbeth Kastrup på mail: lisbethk@dragoer.dk / telefon 29 10 47 36 eller Områdeleder June Christiansen på mail: junec@dragoer.dk / telefon 51 57 77 55
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Frist
12. november 2023.
Tidsplan
Vi afholder samtaler den 15 og 16 november 2023
Stillingen ønskes tiltrådt senest 1. januar 2024.
Send din ansøgning med oplysning om uddannelse og tidligere beskæftigelse via kommunens rekrutteringssystem: https://www.dragoer.dk/om-kommunen/job-i-dragoer-kommune/soeg-job
Dragør Kommune har ca. 14.500 indbyggere, og den kommunale organisation har ca. 1.200 medarbejdere. Vi er en attraktiv arbejdsplads og kan hver dag glæde os over engagerede og kvalificerede kollegaer, der bakker op om vores mål og værdier.
Som medarbejder i Dragør Kommune vil du opleve høj faglighed og et mindst lige så højt ambitionsniveau. Vi lægger vægt på trivsel og ønsker at skabe rammerne for et godt liv – både på og uden for arbejdspladsen.
Stillingsbetegnelse
Demenskoordinator
Ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer ugentlig med mulighed for deltid, hvis det ønskes
Virksomhedsoplysninger
Hjemmeplejen
Tiltrædelse
Stillingen ønskes tiltrådt senest 1. januar 2024.
Ansøgningsfrist
12. november 2023
Kontaktperson
Lisbeth Kastrup, mail: lisbethk@dragoer.dk / telefon 29 10 47 36
June Christiansen, mail: junec@dragoer.dk / telefon 51 57 77 55
Uddannelse
Sundhedsfaglig uddannelse (gerne på bachelor niveau)
Arbejdsområde
Sundhed
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Dragør Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Hjemmeplejen, Wiedergården, 2791 Dragør
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5927596