Deltidskontorassistent til barselsvikariat på Dragør Bibliotek

Profilbillede
dato

Dragør Bibliotek søger dig, der kan sikre, at vores regninger bliver betalt til tiden, mens vores kontorassistent er på barselsorlov.

Om jobbet
Du bliver en del af fællesskabet på Dragør Bibliotek, hvor vi forener kræfterne om at skabe det bedst mulige bibliotek inden for rammerne. Vi er et lille folkebibliotek og bor i et smukt, gammelt og fredet hus med mange trapper. Det giver nogle gange udfordringer, men er også fyldt med charme.

Dine opgaver omfatter

  • Bogføring
  • Mødereferater
  • Journalisering
  • Indkøb af alt det, der ikke har med bøger at gøre
  • Andre forefaldende opgaver, der får huset til at køre

I stillingen som kontorassistent er du den daglige støtte for bibliotekslederen og de andre kolleger, og du bidrager til, at der er styr på økonomi og detaljer i hverdagen.

Din arbejdstid kan i vid udstrækning fordeles, så den passer til dig, uanset om du ønsker fem korte dage om ugen, eller om du hellere vil samle timerne på færre, men lidt længere dage. Du har også mulighed for en fast ugentlig hjemmearbejdsdag, hvis du ønsker det.

Stillingen er på 15 timer om ugen og tidsbegrænset med udløb 10. oktober 2025.

Om dig
  • Du har erfaring med kontorarbejde
  • Du er systematisk og har blik for deltaljen
  • Du arbejder selvstændigt
  • Du kan være nyuddannet kontorassistent eller have et par års erfaring fra lignende arbejde

Det er en fordel, men ikke en betingelse, hvis du har erfaring med bogføring i KMD Opus Rollebaseret Indgang.

Om os
Dragør Bibliotek er Dragør Kommunes eneste folkebibliotek. Vi bor i udkanten af Dragør gamle by og har engagerede, kulturglade borgere og et godt samarbejde med de lokale skoler og daginstitutioner. Med dig er vi 11 faste medarbejdere plus en bogopsætter. Vi er en del af Center for Borger, Kultur og Social.

Ansættelse efter gældende overenskomst med relevant organisation.

Vil du vide mere?
Hvis du har spørgsmål til stillingen, eller hvis du vil besøge os, så kontakt biblioteksleder Pernille Sonne på telefon 51 57 77 21 eller mail pernilles@dragoer.dk fra mandag den 21. oktober.

Ansøgningsfrist
3. november 2024

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i ugerne 45-46.

I din ansøgning vil vi gerne høre
  • Hvorfor søger du stillingen her hos os?
  • Hvad kan du bidrage med i forhold til opgaverne i stillingen?
  • Har du andre kompetencer, der er relevante på et kontor eller i et folkebibliotek, end dem vi efterspørger?

Send din ansøgning med oplysning om uddannelse og tidligere beskæftigelse via kommunens rekrutteringssystem: https://www.dragoer.dk/om-kommunen/job-i-dragoer-kommune/soeg-job

Tiltrædelse
Snarest muligt.

Om Dragør Kommune
Dragør Kommune har ca. 14.500 indbyggere, og den kommunale organisation har ca. 1.200 medarbejdere. Vi er en attraktiv arbejdsplads og kan hver dag glæde os over engagerede og kvalificerede kollegaer, der bakker op om vores mål og værdier.

Som medarbejder i Dragør Kommune vil du opleve høj faglighed og et mindst lige så højt ambitionsniveau. Vi lægger vægt på trivsel og ønsker at skabe rammerne for et godt liv – både på og uden for arbejdspladsen.

Dragør Kommune ser mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle uanset køn, alder og religion, etnisk oprindelse eller seksuel orientering til at søge ledige stillinger i kommunen.

Stillingsbetegnelse
Kontorassistent

Ansættelsesforhold
Stillingen er på 15 timer ugentlig

Virksomhedsoplysninger
Dragør Bibliotekerne

Tiltrædelse
Snarest muligt

Ansøgningsfrist
3. november 2024

Kontaktperson
Biblioteksleder Pernille Sonne, telefon 51 57 77 21 / mail pernilles@dragoer.dk

Uddannelse
Ikke relevant

Arbejdsområde
Kontor

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Dragør Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Dragør Bibliotekerne, Vestgrønningen, 2791 Dragør

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-11-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6131173

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet