Stillingen er på 37 timer om ugen.
Brænder du for høj faglig kvalitet i den sygepleje du skal levere, og har du lyst til at være en del af et sygeplejerske team, hvor vi har en respektfuld og uhøjtidelig omgangsform, samtidig med at vi prioritere den faglige sparring højt?
Sygeplejerskerne er delt i to teams som svarer til den opdeling social- og sundhedshjælper og social- og sundhedsassistenter arbejder i, hvilket taler ind i et tæt samarbejde faggrupperne i mellem.
Du har ro til at løse opgaven sammen med borger og vil ofte have mulighed for at følge et længere forløb.
Sygeplejen er en selvstændig enhed, bestående af 11 udekørende sygeplejersker, hvoraf fire sygeplejersker varetager den akutte funktion på skift-
Derudover er der fire faste sygeplejesker som dækker aften og nat. Vi gør meget ud af at vedligeholde og udvikle et godt og trygt studiemiljø, hvor alle sygeplejersker er med til at vejlede de studerende i dagligdagen.
Vi anvender EOJ Cura som dokumentationsredskab.
”Vi er et sygeplejeteam med en god blanding af unge og ældre medarbejder, med mange forskellige kompetencer. Vi har et stort socialt sammenhold, vi er fleksible og bytter gerne fridage og weekender for at hjælpe hinanden” siger sygeplejerske Kirsten.
Hvilke opgaver ligger der i stillingen?
- Varetagelse af komplekse sygeplejefaglige opgaver hos borger i eget hjem
- Ud fra en rehabiliterende tilgang inddrage borgeren i opgavevaretagelsen
- Tværfagligt samarbejder med social- og sundhedshjælper og social- og sundhedsassistenter
- Daglig vejleder for sygeplejestuderende
Hvilke kompetencer kræver jobbet?
- Autoriseret sygeplejerske
- Gerne en bred klinisk erfaring
- At du er lyttende og kreativ i forhold til opgave løsningen
- Du skal ville en foranderlig hverdag og du skal have et godt overblik
- Du er stabil og engagerer og vil det brede samarbejde.
- Du skal være god til at kommunikere både mundtlig og skriftligt.
- Du har kørekort
Hvad kan du forvente af os?
- En organisation, hvor der er fokus på det faglige og kollegiale fælleskab
- Fokus på faglig udvikling af organisationen og den enkelte medarbejder
- Grundig introduktion, hvor du tilknyttes en fast kollega
- Faste møder hvor fagligsparring og refleksion er i fokus.
- En meget synlig og engageret ledelse.
Der er krav om, at du har gyldigt kørekort og kan fremvise ren straffeattest. Du skal være opmærksom på, at du efter 4 års erfaring vil stige til løntrin 7.
Ansøgningsfrist: 22. november 2024
Samtaler forventes afholdt onsdag den 27. november 2024.
For yderligere information kan du kontakte områdeleder Anni B Hansen på telefon: 40 25 57 73
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Send din ansøgning med oplysning om uddannelse og tidligere beskæftigelse via kommunens rekrutteringssystem: https://www.dragoer.dk/om-kommunen/job-i-dragoer-kommune/soeg-job
Dragør Kommune har ca. 14.500 indbyggere, og den kommunale organisation har ca. 1.200 medarbejdere. Vi er en attraktiv arbejdsplads og kan hver dag glæde os over engagerede og kvalificerede kollegaer, der bakker op om vores mål og værdier.
Som medarbejder i Dragør Kommune vil du opleve høj faglighed og et mindst lige så højt ambitionsniveau. Vi lægger vægt på trivsel og ønsker at skabe rammerne for et godt liv – både på og uden for arbejdspladsen.
Dragør Kommune ser mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle uanset køn, alder og religion, etnisk oprindelse eller seksuel orientering til at søge ledige stillinger i kommunen.
Stillingsbetegnelse
Sygeplejerske
Ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer ugentlig. Weekendvagt hver 4. uge
Virksomhedsoplysninger
Hjemmeplejen Sygeplejen
Tiltrædelse
1. januar 2025
Ansøgningsfrist
22. november 2024
Kontaktperson
Områdeleder Anni B Hansen på 4025 5773
Uddannelse
Sygeplejerske
Arbejdsområde
Hjemmesygeplejen
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Dragør Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Hjemmeplejen Sygeplejen, Wiedergården, 2791 Dragør
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-11-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6146228