Ser du dig selv indgå i et kompetent og dynamisk ledelsesteam, hvor vækst og faglig udvikling går hånd i hånd med nærhed og engagement? Så er det måske dig, vi leder efter!
Vores nye områdeleder bliver leder af vores demensafdeling med 21 beboere. Du vil få det personalemæssige og sundhedsfaglige ansvar og samarbejde med medarbejderne om både kvalitetssikring og hjemlighed for beboernes hverdag.
Vores ledelsesteam består af fire områdeledere, lederen af produktionskøkkenet samt centerlederen. Vi har en åben og anerkendende ledelsesstil og et fælles ansvar for økonomien.
Som områdeleder for demensafdelingen fungerer du også som husets demenskonsulent og bidrager til de komplekse sager og med faglig sparring til hele huset.
Du bliver en del af et plejecenter, hvor udvikling, kvalitet og en rehabiliterende tilgang er i fokus. I ledelsesteamet vil du opleve en uformel tone og godt humør, hvilket bidrager til et rart arbejdsmiljø, hvor der er fokus på trivsel, tværfagligt samarbejde og faglig sparring.
I 2024 har huset været igennem en større organisationsændring og derfor har vi et yderligere fokus på den sundhedsfaglige dokumentation i Cura samt arbejdet med utilsigtede hændelser.
Vi søger derfor en områdeleder, der
- kan skabe en god dialog og vægter kommunikation højt
- har et strategisk overblik og kan samarbejde bredt
- kan motivere og inspirere til succes
- er åben og lydhør og kan træffe de nødvendige beslutninger
- er loyal mod de roller og opgaver, som medarbejderne hver især har
- kan se og involvere ressourcerne omkring sig
- er nysgerrig og har evne til at etablere stærke samarbejdsrelationer
- evner at lede stærke fagprofessionelle medarbejdere
- har en grundlæggende positiv tilgang til udfordringer og opgaver.
Derudover ser vi gerne, at du har
- en relevant sundhedsfaglig uddannelse, gerne sygeplejerske
- en diplom i ledelse, eller gerne vil gennemføre uddannelsen
- særlig viden om demens, gerne på diplomniveau
- resultater med effektiv drift og ressourceanvendelse i organisationen
- erfaring med succesfuld implementering af arbejdsgange og teknologi, herunder styring af forandringsprocesser
- bred viden om sundheds- og ældreområdet
- evne til at være i et felt med dilemmaer og med mange interessenter
Om Enggården
Dragør Kommune har en stærk kultur med stærke værdier og en befolkning, som anses som ressourcestærk. Dette betyder, at der er et godt samarbejde med borgere, pårørende, frivillige og faglige organisationer, som er vigtigt for ledelsesteamet på Enggården. Enggården er det eneste plejecenter i Dragør Kommune med i alt 117 boliger, heraf 109 plejeboliger, almene og til borgere ramt af demens. 8 af boligerne er til midlertidigt døgnophold. Herunder er der et daghjem samt et produktionskøkken, der leverer varm mad til borgere på centeret og i kommunen.
Yderligere information
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte centerleder Malene Kristensen på telefon 53 73 03 80 / mail malenehk@dragoer.dk eller områdeleder Tinna Haagensen på telefon 53 73 03 64 / mail tinnah@dragoer.dk og få en snak om jobbet evt. komme forbi til en kop kaffe og en rundvisning.
Der afholdes 1. samtaler tirsdag den 17. december og 2. samtaler torsdag den 19. december om eftermiddagen. Mellem de to samtaler vil blive gennemført en personprofiltest.
Ansøgningsfrist søndag den 15.december 2024.
Send din ansøgning med oplysning om uddannelse og tidligere beskæftigelse via kommunens rekrutteringssystem: https://www.dragoer.dk/om-kommunen/job-i-dragoer-kommune/soeg-job
Dragør Kommune har ca. 14.500 indbyggere, og den kommunale organisation har ca. 1.200 medarbejdere. Vi er en attraktiv arbejdsplads og kan hver dag glæde os over engagerede og kvalificerede kollegaer, der bakker op om vores mål og værdier.
Som medarbejder i Dragør Kommune vil du opleve høj faglighed og et mindst lige så højt ambitionsniveau. Vi lægger vægt på trivsel og ønsker at skabe rammerne for et godt liv – både på og uden for arbejdspladsen.
Dragør Kommune ser mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle uanset køn, alder og religion, etnisk oprindelse eller seksuel orientering til at søge ledige stillinger i kommunen.
Stillingsbetegnelse
Områdeleder
Ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer ugentlig
Virksomhedsoplysninger
Omsorgscenteret Enggården
Tiltrædelse
Hurtigst muligt
Ansøgningsfrist
15. december 2024
Kontaktperson
Malene Kristensen på telefon 53 73 03 80 / mail malenehk@dragoer.dk
Tinna Haagensen på telefon 53 73 03 64 / mail tinnah@dragoer.dk
Uddannelse
Relevant sundhedsfaglig uddannelse
Arbejdsområde
Sundhed
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Dragør Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Omsorgscenteret Enggården, Engvej, 2791 Dragør
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6156754