Assistance til konceptbutik i Amagercentret

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Som vores assistance er det vigtigste for os, at du er ansvarsbevidst og fleksibel og klar til at hjælpe os, når vi har ekstra travlt. 

ARBEJDSOPGAVER

  • Kundeekspedition
  • Sørge for at butikken præsenterer sig indbydende.
  • Lageroptælling mm.

Udover de daglige opgaver forventes det, at du er en god kollega, der bidrager til fællesskabet og til at skabe en god atmosfære i butikken. Det er altafgørende, at du som person er ansvarsbevidst og fleksible med en positiv og smittende energi.

Stillingen er på 8 timer/ugen fordelt på eftermiddage fra kl. 14.00 samt både lørdage og søndage. Der vil være mulighed for ekstra timer i forbindelse med ferie og ekstra travlhed. Opstart er hurtigst muligt eller efter aftale.

HVEM ER DU?

  • Du må meget gerne have erfaring fra en lignende stilling, men det er vigtigere for os, at du er passioneret og udadvendt.
  • Dit hjerte banker for personlig service, og du går gerne nye veje for at give dine kunder mere, end de forventer.
  • Du har interesse for og kendskab til SoMe (Instagram).
  • Du kan bidrage til at gøre butikken visuelt indbydende og et rart sted at være.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG? 
Fortæl os hvorfor i en motiveret ansøgning, og send den sammen med foto og cv til butikschef Vlada på vlada.nezdiikovskaia@groupechantelle.com. Vi afholder samtaler løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til Vlada på 42 73 00 13.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Dragør Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Femilet A/S, Højbovej, 8600 Silkeborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: vlada.nezdiikovskaia@grouppechantelle.com

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5892409

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet