Administrativ medarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være en del af et dynamisk team og bidrage til en effektiv lønadministration?

Vi søger en engageret og struktureret administrativ medarbejder til at varetage en bred vifte af administrative opgaver i vores organisation.

Du behøver ikke en formel uddannelse for at få succes i denne stilling, men du skal have gode IT-færdigheder, være organiseret og have en stærk serviceånd.

Dine daglige arbejdsopgaver vil variere, men kunne fx være

  • håndtering af straffe- og børneattester
  • syge/dagpengerefusioner, akutmidler refusioner og øvrige refusioner
  • udarbejdelse af diverse lister
  • behandling af feriepengeansøgninger og betaling af feriekonto
  • opdatering af jubilæumslister og beregning af jubilæumsdatoer
  • afstemning af konti
  • videresendelse og journalisering af breve fra VIRK.dk
  • besvarelse af telefoner og mails
  • fordeling af postkasser
  • udarbejdelse af forretningsgange
  • øvrige ad hoc opgaver

Vi søger en medarbejder med følgende kompetencer
  • gode IT-færdigheder, herunder Microsoft Office
  • erfaring med administrative opgaver
  • gode organisatoriske evner
  • evne til at arbejde selvstændigt og i team
  • stærk serviceånd og god kommunikationsevne
  • venlig og imødekommende i dialog
  • dansk sprog i skrift og tale

Vi tilbyder
  • en spændende og varieret stilling i et dynamisk team
  • et godt arbejdsmiljø med fokus på samarbejde og fleksibilitet
  • mulighed for at udvikle dine kompetencer
  • gode løn- og arbejdsvilkår

En medarbejder udtaler
”Trods en travl hverdag så hygger vi os og har det sjovt. Vi er rigtig gode til at sparre med hinanden og bruge hinandens forskellige kompetencer.

Det giver en god balance i hverdagen”

Vil du vide mere?
Er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder for HR- og Personaleteamet Thomas Sørensen på telefon 32 89 01 58 eller på mail: thomassr@dragoer.dk eller personalekonsulent Camilla Sørensen på telefon 32 89 01 56.

Ansøgningsfristen er fredag den 23. februar kl. 12:00. Ansættelsessamtaler holdes onsdag den 28. februar 2024.

Dragør Kommune er en røgfri arbejdsplads.

Ved ansøgning bedes du benytte kommunens elektroniske rekrutteringssystem, som kan tilgås via kommunens hjemmeside

Stillingsbetegnelse
Kontorassistent

Ansættelsesforhold
Stillingen er på 30 timer ugentlig.

Virksomhedsoplysninger
Center for Politik, Service og Social

Tiltrædelse
1. april 2024

Ansøgningsfrist
23. februar 2024

Kontaktperson
Afdelingsleder Thomas Sørensen på 32 89 01 58 eller e-mail thomassr@dragoer.dk eller personalekonsulent Camilla Sørensen på 32 89 01 58.

Uddannelse
Du behøver ingen formel uddannelse.

Arbejdsområde
Administration

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Dragør Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (30-30 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Center for Politik, Service og Social, Kirkevej, 2791 Dragør

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5991300

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet