BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er det en virkelig spændende opgave for dig at være med til at udvikle og forbedre et kvalitetsledelsessystem? Kan du inspirere og hjælpe kolleger til at levere leverancer af høj kvalitet, og er du tæt på at være passioneret omkring at systematisere og strukturere? Så er du måske vores nye kollega, som får et stort ansvar for Lægemiddelstyrelsens centrale kvalitetssystem.
Dine primære opgaver
Afhængigt af din profil, interesser, faglige ekspertise og kompetencer, finder vi de opgaver, der passer til dig ift. resten af teamet.
Det er dog helt sikkert, at du skal arbejde tæt sammen med kolleger i alle dele af organisationen, og at det bl.a. bliver dig, der får ansvar for at drive kvalitetsagendaen og sikre compliance på tværs af organisationen.
Teamets opgaver – og dermed også dine – er centraliseret omkring at:
- Sikre fremdrift og tiltag inden for kvalitet, lean og compliance
- Arbejde strategisk med kvalitetsledelse og de krav vi skal efterleve – nationale, internationale og fra EU
- Deltage i driften og udvikling af vores QMS
- Dokumentere og forbedre kvalitets- og procesdokumenter
- Planlægge, lede og deltage i audits
- Være projektleder for og tovholder på (tværgående forbedrings-) opgaver i kvalitetsområdet
- Deltage i nationalt og internationalt samarbejde om kvalitetsstyring
- Formidle kvalitet til medarbejdere og ledere på tværs af styrelsen.
Du bliver en del at et nyetableret team med masser af viden og tro på, at vi kan lykkes, så længe vi møder hinanden og resten af organisationen med den rette indstilling. Vi deles om opgaverne og sparrer rigtig meget med hinanden i hverdagen.
Lægemiddelstyrelsen lever op til mange og forskelligartede krav, som er af stor betydning for patienter, borger, dyr og samfund, og vi ønsker at styrke vores team, så vi bliver flere til at drive initiativer, processer og rapportering inden for kvalitetsområdet.
I dit måske kommende team er vi bindeleddet mellem kravstillere og forretningen, og vi arbejder på at sætte barren lidt højere, når det gælder vores ideer, vores faglighed og ikke mindst vores vilje til at gennemføre forandringer og udvikling i forhold til kvalitet.
Vi har fokus på, at både vi og opgaverne udvikler sig, og vi sætter pris på en livlig dialog. Og selv om vi ikke altid er enige, behandler vi hinanden med respekt.
Der er også altid en kollega, som står klar til at hjælpe, hvis det brænder på, og derudover betyder det meget for os, at vi har det sjovt sammen.
Din uddannelse, erfaring og personlige kvalifikationer
Du har en akademisk uddannelse som f.eks. cand.pharm., cand.scient., cand.scient.san. publ. eller tilsvarende.
Du har erfaring med kvalitetsbegreber iht. ISO-standarder, og du har selv arbejdet nogle år med kvalitet og kvalitetsstyring – også gerne som auditor.
Det er vigtigt, at du kan drive flere opgaver samtidigt og tage ansvar for at de bliver gennemført.
Det er en fordel, hvis du har erfaring med lægemiddelområdet, medicinsk udstyr eller sundhedsområdet generelt.
Vi ser også gerne, at du:
- Har erfaring med ISO9001-kvalitetsledelsesprincipper
- Har kendskab til auditering og har lyst til at være auditor
- Har procesforståelse og kan arbejde med proceskortlægning, procesoptimering og forbedringsprocesser
- Arbejder systematisk og struktureret
- Trives med en vekselvirkning mellem at arbejde selvstændigt og tæt sammen med andre
- Har erfaring med at kommunikere på alle niveauer i en organisation
- Fokuserer på muligheder og løsninger – og det som kan lade sig gøre
- Kan lide at undervise
- Kan bidrage til, at det er rart at gå på arbejde – både for dig selv og andre.
Fokus på balance mellem et spændende arbejdsliv og fritid/familieliv.
Mulighed for hjemmearbejde.
En aktiv personaleforening, kantineordning + mulighed for at købe mad med hjem, motionsrum, kunstforening, nærhed til offentlig transport og mulighed for parkering.
Om teamet
Vi et lille og specialiseret team med et tilhørende netværk inden for kvalitet, lean og compliance.
Vi er en del af staben, der består af specialister inden for ledelsessupport, kvalitet, dataanalyser og projektledelse, der løser tværgående opgaver i hele Lægemiddelstyrelsen og derigennem opbygger et omfattende kendskab til organisationens mange forskellige områder.
Om ansættelsen
Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og Akademikernes Centralorganisation.
I Lægemiddelstyrelsen træffer vi afgørelser i myndighedssager, og det er vigtigt for os, at man ikke kan stille spørgsmål ved vores habilitet.
Derfor er det en forudsætning, at du ikke ejer aktier, anparter, andele eller lignende i en lægemiddel- og/eller medicovirksomhed. Du har dog en vis periode til at sælge dem, hvis du i dag ejer såkaldte medarbejderaktier i en lægemiddel- og/eller medicovirksomhed.
Kontakt os gerne
Få mere at vide om stillingen ved at ringe til Alexander Norup Nielsen på tlf. 2054 6253.
Du kan læse mere om os og vores opgaver på Lægemiddelstyrelsen.dk.
Er du interesseret?
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis.
Vi regner med at holde ansættelsessamtaler i 35-37.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Dragør Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Lægemiddelstyrelsen, Axel Heides Gade 1, 2300 København S
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170977&DepartmentId=8648&MediaId=2505&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5879075